Gjest Odapoda Skrevet 12. mars 2002 Skrevet 12. mars 2002 Jeg synes jeg har lest mange med selvskading får AD, hvorfor får ikke jeg?? Jeg har ingenting å gå i terapi for jo!!!!! 0 Siter
Gjest Miss Saigon Skrevet 13. mars 2002 Skrevet 13. mars 2002 Hvis du ønsker å prøve AD bør du ta kontakt med fastlegen din eller snakke med psykiateren din om dette. Fortelle at du har det så vondt nå at du ønsker å prøve medisiner for å se om det kanskje kan hjelpe deg litt. Lykke til! 0 Siter
frosken Skrevet 13. mars 2002 Skrevet 13. mars 2002 Hva mener du med at du ikke har noe å gå i terapi for? 0 Siter
Gjest Odapoda Skrevet 13. mars 2002 Skrevet 13. mars 2002 Hva mener du med at du ikke har noe å gå i terapi for? Har ingenting å snakke om, bearbeide osv 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 13. mars 2002 Skrevet 13. mars 2002 Du skader deg selv uten grunn? Ok, da bør du hvertfall oppsøke hjelp. 0 Siter
frosken Skrevet 23. mars 2002 Skrevet 23. mars 2002 Har ingenting å snakke om, bearbeide osv Å føle at det er vanskelig å vite hva man skal snakke om er vel ganske vanlig når man går i terapi - noen ganger er nettopp utfordringen å komme i gang med å prate om ting som opptar en. Hvis du ikke har noe som helst som er vits i å bearbeide, så er vel du ganske unik... Tror ikke jeg kjenner noen som ikke har noe i livet sitt som det gir mening å se nærmere på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.