Blomsterfluen Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 (endret) jeg gikk til jobben min (dagtilbudet) og da kjente jeg noe jeg har kjent før men som de andre rundt meg og på jobben ikke kjenner. nemlig en tang og tare og litt sån kufisaktig gassede lukt når det pøsregnet i hele dag. hviss man kan lukte de jordgassene som kommer opp når det nettopp har begynt å regne (som skal lukte som mose og mugg og sånt) hvorfor luktet bare jeg av de jeg spurte om de kjente lukta (noe de ikke kjente), selvom det hadde regnet i lang tid før jeg stod opp og ikke nettopp begynt å regne, som det gjør når det skal komme jord og mugglukt som folk kaller "å lukte regnet"? Endret 12. august 2019 av Blomsterfluen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/450020-hvorfor-kjenner-jeg-lukt-av-tang-og-tare-i-regnv%C3%A6ret-men-ingen-andre-rundt-meg-luktet-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 9 timer siden, Blomsterfluen skrev: jeg gikk til jobben min (dagtilbudet) og da kjente jeg noe jeg har kjent før men som de andre rundt meg og på jobben ikke kjenner. nemlig en tang og tare og litt sån kufisaktig gassede lukt når det pøsregnet i hele dag. hviss man kan lukte de jordgassene som kommer opp når det nettopp har begynt å regne (som skal lukte som mose og mugg og sånt) hvorfor luktet bare jeg av de jeg spurte om de kjente lukta (noe de ikke kjente), selvom det hadde regnet i lang tid før jeg stod opp og ikke nettopp begynt å regne, som det gjør når det skal komme jord og mugglukt som folk kaller "å lukte regnet"? Du har kanskje bedre luktesans enn de. Jeg legger også fort merke til lukter som andre ikke legger merke til selv Anonymkode: 905f3...9c5 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/450020-hvorfor-kjenner-jeg-lukt-av-tang-og-tare-i-regnv%C3%A6ret-men-ingen-andre-rundt-meg-luktet-det/#findComment-3921019 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 18 timer siden, Blomsterfluen skrev: jeg gikk til jobben min (dagtilbudet) og da kjente jeg noe jeg har kjent før men som de andre rundt meg og på jobben ikke kjenner. nemlig en tang og tare og litt sån kufisaktig gassede lukt når det pøsregnet i hele dag. hviss man kan lukte de jordgassene som kommer opp når det nettopp har begynt å regne (som skal lukte som mose og mugg og sånt) hvorfor luktet bare jeg av de jeg spurte om de kjente lukta (noe de ikke kjente), selvom det hadde regnet i lang tid før jeg stod opp og ikke nettopp begynt å regne, som det gjør når det skal komme jord og mugglukt som folk kaller "å lukte regnet"? Autister har gjerne bedre luktesans enn andre. Anonymkode: 4af38...f40 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/450020-hvorfor-kjenner-jeg-lukt-av-tang-og-tare-i-regnv%C3%A6ret-men-ingen-andre-rundt-meg-luktet-det/#findComment-3921069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.