Gå til innhold

Så trist dag i dag...


Gjest ninna

Anbefalte innlegg

Gjest ninna

I dag ringte søsteren til en veninne av meg å sa at veninnen min som var gravid i 24 uke hadde mistet babyen sin. Hun har vært innlagt på sykehuset siden før helgen siden hun hadde mistet en del fostervann..

Det er så trist... det var en liten gutt, og de hadde gledet seg så veldig til han skulle bli født.

Det er så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre eller si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo.

Trist å høre om venninnen din. Det er alltid vanskelig å vite hva man skal si eller gjøre. Kan du ikke sende henne et kort da, hvor det står at du tenker på henne. La henne få vite at du er der for henne.

Man trenger ikke nødvendigvis si så mye eller si de rette tingene, det viktigste for henne er å vite at hun ikke er alene.

Lykke til!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg

Uendelig trist å høre om den lille gutten.

Det er vanskelig å vite hva en skal gjøre, men gjør noe likevel. Send et kort, en blomst eller ta en telefon. Det er ikke så viktig hva du skriver eller sier, men at du gjør noe. Har selv mistet to vakre barn, ei nydelig jente i -97 i 36.uke og en vakker gutt i -98 i 35.uke. Er nå så heldig å ha en adoptert gutt fra Colombia og venter på vårt andre barn fra samme landet. Det vi har erfart, er at det er godt når noen bryr seg om, når noen tør å gjøre noe til tross for mat de ikke vet hva de skal si. Lykke til.

Klem fra en ventende firebarnsmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...