Gå til innhold

en klem til dere!


Gjest kan ikke få egne barn

Anbefalte innlegg

Gjest kan ikke få egne barn

Kjære dere MAMMAER,

Har aldri vært på disse sidene før - havnet her ved et feilklikk rett og slett. Men, jeg leste noen av innleggene deres, og tårene renner her jeg sitter...

Innleggene gjør et enormt inntrykk på meg selv om jeg selv aldri har mistet et barn (etter mange prøverørsforsøk har vi innsett at vi ikke vil få egne barn og er i ferd med å adoptere). Jeg kan se at innleggene er skrevet av VAKRE MENNESKER MED STORE HJERTER.

Jeg vil bare sende dere en stor trøsteklem. Selv om jeg aldri har opplevd en sorg så stor som denne, så har jeg opplevd sorg i forbindelse med det å ikke kunne få egne barn. Og, jeg vet at etter mørke, kommer lyset - selvom det kanskje ikke virker sånn for mange av dere nå. Livet er rart; pluteselig gjør det et krumspring som kanskje tenner håp eller gir glede (som med oss og adopsjonen).

Jeg tenker på dere og sender dere gode og styrkende vibb'er ~~~~~~~~~~~~~~ Håper de når fram til dere.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria

Hei du!

Takk for fint innlegg- fint å høre at du bryr deg om dine medmennesker.

Du opplever jo også en sorg, om på en litt annen måte. Du sier at du ikke kan få egne barn og nå er i ferd å adoptere. Til det vil jeg si: noe så flott. Da får dere jo et barn dere kan glede dere over. Jeg vet at sorgen over å ikke kunne få egne biologiske barn, til tider kan være en stor (har en søster som har slitt med det samme i mange år), så jeg vet hvor vondt det kan være.

Ønsker deg alt godt og lykke til med adopsjonen.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...