Gå til innhold

en grusom stemme

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet
  stjernestøv skrev (På 3.9.2019 den 18.21):

Men var det fra Gud? Det tror ikke jeg,Gud sender ikke ut slike meldinger. 

Ekspander  

Det åpner seg en magisk verden for mine føtter

Skrevet
  elina777 skrev (På 3.9.2019 den 18.27):

Det åpner seg en magisk verden for mine føtter

Ekspander  

Ja kjenner til den magiske verden, men det er mye vondt der også og skremmende. Søk hjelp du i morgen. 

Gjest elina777
Skrevet
  XbellaX skrev (På 3.9.2019 den 12.43):

Kan du ta et øyeblikk å minne deg selv på din egen sykehistorie? Husk hva du har opplevd av lignende situasjoner.

Ekspander  

Jeg er synkronisert med Universet og magien er fabelaktig, alt er klart, alt er rettet mot meg, jeg er der jeg skal være. Er bare fryktelig redd stemmene. Men nå istad var det bare mobilen som ringte, hørte ringelyden, men tok den opp og ingen ringte. Dette har jeg opplevd før. Men har jeg lengtet etter dette? Men utholder ikke angsten, men skal utholde den, være sterk.

Skrevet
  elina777 skrev (På 3.9.2019 den 20.07):

Jeg er synkronisert med Universet og magien er fabelaktig, alt er klart, alt er rettet mot meg, jeg er der jeg skal være. Er bare fryktelig redd stemmene. Men nå istad var det bare mobilen som ringte, hørte ringelyden, men tok den opp og ingen ringte. Dette har jeg opplevd før. Men har jeg lengtet etter dette? Men utholder ikke angsten, men skal utholde den, være sterk.

Ekspander  

Minn deg selv på at dette er sykdom. Er du innlagt eller ute?

Gjest elina777
Skrevet
  XbellaX skrev (På 3.9.2019 den 21.00):

Minn deg selv på at dette er sykdom. Er du innlagt eller ute?

Ekspander  

Takk

ute

skal klare dette

Gjest elina777
Skrevet

Jeg skal be for deg, anonym, at du får like god hjelp som meg. I Jesu navn 

Worrisome Plenty
Skrevet

Jeg håper du ikke sletter brukeren din Elina777. Du skrive ærlig og ujålete. Du er sterkt plaget, og det trenger ikke andre å la seg provosere av.

Skrevet

Er enig med WP,ikke slutt å skriv elina. Det er noen anonyme som alltid skal klage på alt mulig. 

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til reglene. Å drive med personangrep er ikke greit.

Admin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...