Gå til innhold

Bilder og farvel..


Gjest tankefull

Anbefalte innlegg

Gjest tankefull

Imorgen skal jeg til begravelsesbyrået og hente bilder fra da vi var i kapellet og sa farvel til Nestor.Byrået hadde ikke tatt bilder,men rekonstruerte det hele på min forespørsel.Jeg ble så lei meg da jeg hørte at de ikke hadde tatt bilder(akkurat som jeg mistet Nestor på nytt igjen!),men nå får jeg iallefall bilder slik at jeg kan se hvordan det var...Da vi var der så jeg jo,men jeg så allikevel ikke;hvis dere skjønner..?

Uansett,jeg gleder og gruer meg til imorgen....Tenk litt på meg,da.?!

Klem fra mamma`n til Nestor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria

Kjære tankefull!!

Klart jeg skal tenke på deg i morgen. Så fint at du allikevel får bilder. Jeg og min samboer hadde bestemt oss for å ikke ta bilder på begravelsesdagen og hadde av den grunn ikke tatt med kamera. Da vi kom inn i kapellet og så hvor fint og vakkert det var så begynte jeg å gråte, både av sorg og fordi vi ikke hadde med kamera. En sykepleier fra avdelingen der vår sønn lå, hørte min fortvilelse over at vi ikke fikk tatt bilder. Hun gikk da inn på sykehuset og fikk lånt et polaroidkamera slik at vi fikk tatt bilder. Snakk om service!

Jeg ble så glad, det er trist å se på, men så uendelig godt også. Man glemmer ofte detaljer og da er noen bilder fine å ha.

Du får tenke litt på meg på fredagen, da skal vi på sykehuset og få høre resultatet fra obduksjonsrapporten. Jeg gruer meg, det er så tøft å nærme seg sykehuset. Men det skal bli godt når det er overstått også.

Kommer tilbake med rapport senere.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tankefull

Kjære tankefull!!

Klart jeg skal tenke på deg i morgen. Så fint at du allikevel får bilder. Jeg og min samboer hadde bestemt oss for å ikke ta bilder på begravelsesdagen og hadde av den grunn ikke tatt med kamera. Da vi kom inn i kapellet og så hvor fint og vakkert det var så begynte jeg å gråte, både av sorg og fordi vi ikke hadde med kamera. En sykepleier fra avdelingen der vår sønn lå, hørte min fortvilelse over at vi ikke fikk tatt bilder. Hun gikk da inn på sykehuset og fikk lånt et polaroidkamera slik at vi fikk tatt bilder. Snakk om service!

Jeg ble så glad, det er trist å se på, men så uendelig godt også. Man glemmer ofte detaljer og da er noen bilder fine å ha.

Du får tenke litt på meg på fredagen, da skal vi på sykehuset og få høre resultatet fra obduksjonsrapporten. Jeg gruer meg, det er så tøft å nærme seg sykehuset. Men det skal bli godt når det er overstått også.

Kommer tilbake med rapport senere.

Klem fra

På fredag er dere i tankene mine:det blir nok tøft å gå inn på sykehuset og få svaret av legen...Men det kan kanskje bli litt oppklarende også..?

For meg var det en vond opplevelse,var liksom på siden av meg selv;i en døs kan du si.Samtidig var det greit å få en forklaring selv om jeg måtte til fastlegen for å få 100% klarlagt at det ikke var min feil.Å tolke en obduksjonsrapport er ikke bare-bare for en legperson..

Iallefall Maria;jeg skal tenke på deg på fredag og orker du så la meg få høre hvordan det gikk.

Klem fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...