Gå til innhold

karrierepsykopaten/NHD

Gjest karrierebevisst, men ikke for enhver pri

Anbefalte innlegg

Gjest karrierebevisst, men ikke for enhver pri

Har tatt over 6 års ak. utdannelse, blitt vant til de fleste jobbmiljøer, hovedsaklig det gode.

Nå gått inn i det private, nystartet firma, jeg hev meg på fordi lei det offentlige.

Vår sjef er psykopat så det holder, vet det er et alment skjellsord, men tar for lang tid å beskrive forholdene her.

Har strebet meg til en stilling som ansatt (en av nitti?, ble det hevdet?), og arbeidsmarkedet for kval. jobber er ikke skapt over natten.))- ny sjef, aldri vært sjef før, men har vært daglig leder i meglerbransen (sick?).

Han er en real utbrennerfaktor, har sett slitne folk på jobben min og lurt på hvorfor de fleste opptrer kuet, tross sin utd. og komp. Vi jobber alle mot en tittel.

Lest på internett at hver 7. sjef er psyk.

Sliten nå, ikke søvn, nerver, møter veggen?

Hva hjelper det meg/oss - noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45062-karrierepsykopatennhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...