Blomsterfluen Skrevet 21. september 2019 Skrevet 21. september 2019 Dete skjer når springen ikke har blitt brukt på noen timer (foreksempel i en natt uten bruk og så skal jeg finne meg et glass vann om morgenen) Det lukter som gass-mettall-jord aktig. Når vannet har fått rent litt, så går lukta vekk fra vannet. Jeg bor ikke i et hus som bruker gass som energi. Er dette hydeo sylfid? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. september 2019 Skrevet 21. september 2019 27 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Dete skjer når springen ikke har blitt brukt på noen timer (foreksempel i en natt uten bruk og så skal jeg finne meg et glass vann om morgenen) Det lukter som gass-mettall-jord aktig. Når vannet har fått rent litt, så går lukta vekk fra vannet. Jeg bor ikke i et hus som bruker gass som energi. Er dette hydeo sylfid? Vet ikke jeg, men jeg lar det ofte renne litt. Kanskje det har med at vannet ligger i rørene? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 Skrevet 21. september 2019 Rust i egne vann rørene. ?Man kan sende en melding til vannverket å spørre om de har hatt andre henvendelser kanskje i området hvor man bor. Tror de ofte er interessert i tilbakemeldinger fra publikum. Anonymkode: 300b5...3ab 0 Siter
Fionys Skrevet 21. september 2019 Skrevet 21. september 2019 Her kan vannet lukte og smake jord på våren når sne og is smelter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.