Gå til innhold

Jukse eller ikke jukse ( skolerelatert)

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg som klassens dårligste elev, jeg henger langt bak klassen når det kommer til det faglige. Nå har jeg en innlevering som må være ferdig til imorgen. Jeg prøvde å jukse hjemme og teksten blei jo så bra, så bra at jeg er kjempe fornøyd, men så gjør samvittigheten min veldig vondt. Nå står jeg fast mellom å levere et tomt ark eller å levere en tekst som ikke er min, men som jeg likte veldig godt. Nei jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er kjempe fortvilet, vil bare sette meg ned å gråte. jeg er så trist og ulykkelig, what to do ? skuffet kommer jeg til å bli uansett. Kommer nok ikke til å bli glad av å få en karakter jeg ikke har gjort meg fortjent til også vil det også gjøre vondt å komme på skolen med et tomt ark. Jeg kommer bare til å bekrefte hvor dum jeg er for læreren. Hva burde jeg gjøre ??? føler at jeg står midt oppi et dillema. 

Anonymkode: 38e99...b9b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/450686-jukse-eller-ikke-jukse-skolerelatert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Om læreren får funnet ut av at du har kopiert en tekst på nettet, får du uansett karakteren 0.

Ville heller derfor ha knotet ned ett eller annet fra eget hode og håpet på det beste. Tror ikke du får stryk om du viser at du har gjort et forsøk. Men det kommer jo selvfølgelig an på hva slags tekst det er. Men uansett bedre å levere noe egenprodusert og få en lav karakter, enn å levere noe andre har gjort og få en ufortortjent god karakter, eller i verste fall stryk. 

Dessuten får du bedre samvittighet, som du selv nevner. :)

Endret av Surrehuggu
16 minutter siden, AnonymBruker skrev: