Gå til innhold

Hvor henvender man seg for å få ny hjerne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får høre med sykehusene rundt om i verden om noen avdøde har donert bort hjernen sin til forskning eller som organerstatter. Det finnes sikkert et eller annet sted. Når du så har funnet hjernen må du finne noen som er villige til å hjelpe deg med transplantasjonen. Lykke til

Anonymkode: 120dc...fab

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får høre med sykehusene rundt om i verden om noen avdøde har donert bort hjernen sin til forskning eller som organerstatter. Det finnes sikkert et eller annet sted. Når du så har funnet hjernen må du finne noen som er villige til å hjelpe deg med transplantasjonen. Lykke til

Jeg har aldri hørt om hjernetransplantasjon. Men dersom noen trenger en røslig kropp, så er min ledig. Okkupanten av denne er en pyse som ser fare i alt, og går og bekymrer seg hele tiden.

Anonymkode: 329fd...fc3

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/nyheter/hodetransplantasjon-er-absolutt-mulig/71291151

Om litt er det nok mulig å få seg både ny kropp og nytt hode ...

Jeg vil skifte begge deler. Er det mulig, tru? Hva trur andre? Blir det da sjels-transplantasjon? Jeg håper jeg kan få med min egen sjel inn i det nye hode. Den andre sjelen som tilhørte hode flyttet forhåpentligvis ut ved døden. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil skifte begge deler. Er det mulig, tru? Hva trur andre? Blir det da sjels-transplantasjon? Jeg håper jeg kan få med min egen sjel inn i det nye hode. Den andre sjelen som tilhørte hode flyttet forhåpentligvis ut ved døden. 

Det er ikke noe som tyder på at mennesket har sjel. Så nei, det blir ikke noe flytting til den nye hjernen. TS

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der har du selve problemet med hjernetransplatasjon nemelig at sjelen din ikke kan flyttes til en ny hjerne. Får du ikke med deg sjelen din så har du egentlig ikke fått ny hjerne heller da har du mistet både kropp og sinn. Å dø er riktig prosedyre for å få ny hjerne da går nemlig sjelen din videre til et nytt foster og starter utviklingsprossessen av nytt sinn i ny kropp. Det er egentlig en veldig risikofylt strategi du kan jo ende opp enda mer misfornøyd enn tidligere uten at du har den fjerneste anelse om det er sånn. 

Anonymkode: c8656...8d4

På ‎01‎.‎10‎.‎2019 den 14.56, AnonymBruker skrev:

Den jeg har nå funker dårlig....

Hvordan mener du den fungerer dårlig? Har du noen spesifikke vansker?

Anonymkode: be008...999

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan mener du den fungerer dårlig? Har du noen spesifikke vansker?

Anonymkode: be008...999

Ja, det har jeg. Hjernen er mer til bekymring enn glede. TS

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...