Gå til innhold

Dere som har klart å gå ned i vekt...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva fungerte for akkurat deg? Hvilke endringer gjorde du for å gå ned i vekt som fungerte? 

 

Anonymkode: 8e148...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva fungerte for akkurat deg? Hvilke endringer gjorde du for å gå ned i vekt som fungerte? 

 

Anonymkode: 8e148...9b8

Jeg har gått ned i vekt. Jeg veide på det meste 65-66 kg i slutten av juli. Jeg sluttet å drikke så mye sukkerholdig drikke. Jeg drakk 3 til 4 liter Coca cola hver dag før. Gikk ned til 60 -61 kg på kort tid. Og jeg kjenner det virkelig på kroppen. For nå kan jeg sitte uten at det gjør vondt i magen. Magen er altså blitt mindre  :). Jeg føler meg bra.  Dersom jeg ikke hadde gjort det tiltaket så kunne jeg mulig fått helseproblemer på sikt..

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Thebutterfly skrev:

Jeg har gått ned i vekt. Jeg veide på det meste 65-66 kg i slutten av juli. Jeg sluttet å drikke så mye sukkerholdig drikke. Jeg drakk 3 til 4 liter Coca cola hver dag før. Gikk ned til 60 -61 kg på kort tid. Og jeg kjenner det virkelig på kroppen. For nå kan jeg sitte uten at det gjør vondt i magen. Magen er altså blitt mindre  :). Jeg føler meg bra.  Dersom jeg ikke hadde gjort det tiltaket så kunne jeg mulig fått helseproblemer på sikt..

Supert. Takk for svar, og godt jobba☺️☺️

Anonymkode: 8e148...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Supert. Takk for svar, og godt jobba☺️☺️

Anonymkode: 8e148...9b8

Takk :) Det var tøfft i starten men nå går det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker appen MyfitnessPal og registrerer alt jeg spiser. Har fått meg mange overraskelser over hvor mange kalorier det er i ulike ting. Prøver å holde meg til anbefalt nivå i hverdagen, skeier litt ut av og til,men da er det bevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva fungerte for akkurat deg? Hvilke endringer gjorde du for å gå ned i vekt som fungerte? 

 

Anonymkode: 8e148...9b8

Fulgte en kostplan med 4 faste måltider daglig og ingenting i tillegg. Har kaloriunderskudd på ca 500 pr dag og går ned 0,5 kg pr uke. 

Anonymkode: f1139...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...