Viktoria Ness Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Hei! Støvsugeren satt fast slik at jeg måtte dra i den for å få den frem og inn på kjøkkenet, i d jeg gjorde dette i full fart med mye kraft slo jeg lille fingeren hardt inn i dørkanten. D gjorde så klart ufattelig vondt, og hadde mye vondt i mange dager etterpå. Dette er snart 2 uker siden nå, og jeg har hatt en ukes tid uten smerter eller lignende. helt frem til igår kveld, da merket jeg at fingeren plutselig begynte å verke og dunke kraftig, hjalp ikke med smertestillende heller. Idag har jeg vært hos lege og sykehus. Legen sa først at d så veldig ut som at den var ute av ledd, så jeg ble sendt for å ta røntgen. Røntgen viste ingen tegn på brudd eller noe sånt. Men den var fortsatt vond. verkingen kommer og går. ortoped ga meg en sort teip aktig greie (2stk) for å binde lillefingeren fast til ringfingeren. Han hadde ikke noe forklaring på hva d var, men jeg skulle prøve dette i en uke, og gi beskjed hvis smertene fortsatt var der. jeg bare lurer på om noen kan ha meg tips elr råd? Hva d evt kan være som har skjedd uten at d er et brudd? Når jeg slapper av i fingrene på bordet eller i fanget så bøyer den seg og står litt oppover, også rister den noe voldsomt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/451041-smerter-i-finger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.