Alwaysfeeling Skrevet 28. oktober 2019 Forfatter Skrevet 28. oktober 2019 Jeg går til dps- neste steg er å begynne med psykodynamisk terapi. Alt tar så lang tid. Kjenner du til den type terapi, Glitter? 0 Siter
Glitter Skrevet 28. oktober 2019 Skrevet 28. oktober 2019 6 timer siden, Alwaysfeeling skrev: Jeg går til dps- neste steg er å begynne med psykodynamisk terapi. Alt tar så lang tid. Kjenner du til den type terapi, Glitter? Ja. Eller, har aldri blitt fortalt at det vi driver med er psykodynamisk terapi eller mentaliseringsbasert terapi for den saks skyld, men jeg vet det er mye disse to som har vært opplegget med meg. Når det ikke kun har vært fokus på stabilisering og krisesituasjoner. Jeg har i hvert fall fått mye større forståelse for meg selv og hvorfor jeg har blitt som jeg har blitt. Har også blitt mindre impulsiv for jeg forstår mer hva som skjer med meg. Ut over det vet jeg ikke helt hva jeg kan si som vil være nyttig for jeg er fortsatt i en prosess med å få et langvarig behandlingsforhold hvor det er en rød tråd i behandlingen. Ut over behandler jeg har på akuttposten da. Så har fortsatt en lang vei å gå i forhold til å komme inn i en god behandlingsflyt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.