Gå til innhold

redd for tilbake fall

Anbefalte innlegg

Gjest Ladydepp

Jeg har slitt med depresjon i flere år no. Det var så gale at jeg prøvde å ta mitt liv.

De siste to årene har det gradvis gått fremover. Jeg vil ikke si at jeg er frisk men er på rett vei.

Er no gravid har termin i april. Ved tidligere anledninger har jeg hatt tilbake fall på depresjonen hver gang jeg har komt i situasjoner som over tid har krevd hele min oppmerksomhet. Siden jeg da skal bli mamma i april er jeg veldig redd for et tilbake fall. Tidligere tilbake fall har bare gått ut over meg selv, men no vil det komme et annet menneske som er totalt avhengi av meg. Jeg tror ikke jeg er sterk nok til å komme tilbake en gang til og i tilegg ta meg av et lite barn.

Selvsakt vet jeg at det ikke er sikkert at jeg får et tilbake fall, selvsakt håper jeg at det ikke skjer, men frykten for det ligger og surrer i bakhodet hele tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45152-redd-for-tilbake-fall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...