Gå til innhold

Vurdere å reise for å få ny utredning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt på å reise for å få en ny utredning , privat. Tror dere det er mulig å få til en intensiv utredning? Kan dessverre ikke være bort veldig lenge på grunn av at jeg har barn. 

Skal jeg først gjøre det og betale for det så må det være hos noen som er veldig flinke. Noen som har erfaringer og vet om noen flinke i Oslo området? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Fionys skrev:

Tenker litt på å reise for å få en ny utredning , privat. Tror dere det er mulig å få til en intensiv utredning? Kan dessverre ikke være bort veldig lenge på grunn av at jeg har barn. 

Skal jeg først gjøre det og betale for det så må det være hos noen som er veldig flinke. Noen som har erfaringer og vet om noen flinke i Oslo området? 

En del søker denne typen hjelp hos Psykia, men jeg ville ha trodd at det viktigste for deg var vurdering av type behandling mer enn ny diagnostisk utredning? Du kan jo kanskje kontakte Psykia og høre om de tror de kan hjelpe deg.  http://psykia.no/

Skrevet
8 timer siden, Fionys skrev:

Utredning for hva?

Anonymkode: 211d9...592

Skrevet
46 minutter siden, frosken skrev:

En del søker denne typen hjelp hos Psykia, men jeg ville ha trodd at det viktigste for deg var vurdering av type behandling mer enn ny diagnostisk utredning? Du kan jo kanskje kontakte Psykia og høre om de tror de kan hjelpe deg.  http://psykia.no/

Trenger ikke en helt ny diagnostisk utredning, men trenger nye øyne til å se på saken min. Takk for tipset :)

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utredning for hva?

Hvis det ser hvilket forum dette er postet under så klarer du kanskje å tenke selv. 

Skrevet
1 time siden, Fionys skrev:

Hvis det ser hvilket forum dette er postet under så klarer du kanskje å tenke selv. 

Det er litt forskjell om jeg skal anbefale deg noen som er gode på ADHD, angst eller psykose.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt forskjell om jeg skal anbefale deg noen som er gode på ADHD, angst eller psykose.

Beklager. Ser nå at jeg ikke skrev at jeg har kompleks ptsd og bp2.

Skrevet
13 minutter siden, Fionys skrev:

Beklager. Ser nå at jeg ikke skrev at jeg har kompleks ptsd og bp2.

Det går helt fint, ikke tenk på det. I en slik situasjon ville jeg faktisk kontaktet Psykia. Jeg har opplevd dem som dyktige og seriøse, men skamdyre. Et annet alternativ kan du få ved å sjekke helfo sine sider for private behandlere med avtale i og nær Oslo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...