AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 Skrevet 19. november 2019 Noen som har opplevd å få en syre smak i munnen av stress? Kjenner smaken tydelig av leppene og. Går ikke på medisiner eller bruker noe annet som skulle si at det er en vanlig reaksjon på det. Er litt stresset (men har ikke angst), og kjenner jeg meg litt forkjølet men ellers ingenting spesielt. Kjenner det ganske tydelig, trodde kanskje jeg hadde kommet borti noe eller, men det forsvinner ikke uansett? Anonymkode: d9ef3...f43 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 Skrevet 19. november 2019 Har aldri opplevd det før og finner ingenting når jeg googler om hvorfor dette skjer eller hva jeg kan gjøre for å få vekk smaken? Anonymkode: d9ef3...f43 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 Skrevet 19. november 2019 har du magesår, sure oppstøt osv kan gi syresmak i munnen Anonymkode: 8ce75...08f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 Skrevet 19. november 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: har du magesår, sure oppstøt osv kan gi syresmak i munnen Anonymkode: 8ce75...08f Da hadde jeg vel merket at jeg hadde vondt i mage/hals/svelg? Anonymkode: d9ef3...f43 0 Siter
aa-k-j Skrevet 19. november 2019 Skrevet 19. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har opplevd å få en syre smak i munnen av stress? Kjenner smaken tydelig av leppene og. Går ikke på medisiner eller bruker noe annet som skulle si at det er en vanlig reaksjon på det. Er litt stresset (men har ikke angst), og kjenner jeg meg litt forkjølet men ellers ingenting spesielt. Kjenner det ganske tydelig, trodde kanskje jeg hadde kommet borti noe eller, men det forsvinner ikke uansett? Anonymkode: d9ef3...f43 Jeg opplever lignende, men det er pga litt mye kaffe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 Skrevet 19. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har opplevd å få en syre smak i munnen av stress? Kjenner smaken tydelig av leppene og. Går ikke på medisiner eller bruker noe annet som skulle si at det er en vanlig reaksjon på det. Er litt stresset (men har ikke angst), og kjenner jeg meg litt forkjølet men ellers ingenting spesielt. Kjenner det ganske tydelig, trodde kanskje jeg hadde kommet borti noe eller, men det forsvinner ikke uansett? Anonymkode: d9ef3...f43 Fikk det den gangen jeg var avhengig av Coca cola med sukker i. Anonymkode: 874f3...c88 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 Skrevet 19. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg vel merket at jeg hadde vondt i mage/hals/svelg? Anonymkode: d9ef3...f43 jeg merket ikke noe til smerter den gang jeg var plaget av det. Anonymkode: 8ce75...08f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.