Gå til innhold

Redd igjen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja om morningen når jeg lå i sengen har den vært på noen å søtti og noen og åtti, ikke høyt det. 

Tror ikke du skal stresse så altfor mye med den pulsen. Husk at stress, angst og uro øker pulsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Fionys skrev:

Tror ikke du skal stresse så altfor mye med den pulsen. Husk at stress, angst og uro øker pulsen.

Ja det gjør jo det,men nå vil jo legen og ha ned pulsen min. Hjertet slår jo fortere også da,men jeg har sikkert gått sånn lenge. Var jo ikke så lenge siden jeg ble oppmerksom på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ISW er redd jeg har for lavt blodtrykk nå,det er ofte 98/70? Bare det ikke går lenger ned om natten? Pulsen ligger på noen og åtti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, stjernestøv skrev:

Leste at man ikke skulle slutte brått med de medisinene jeg har fått hos legen. Stemmer dette @ISW?

Snakk med legen. 

Anonymkode: 67c67...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fionys skrev:

Tror du skal kaste den der blodtrykksmåleren.

Sykepleieren var her i går, han sa han ville ta den med. Det var ingen som visste hvor høyt blodtrykk en hadde til enhver tid sa han,men det vet jo jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med legen. 

Anonymkode: 67c67...327

Ja kan jo ringe legen da,var på 100/65 nå.Og puls på 116. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du helseangst? 

Anonymkode: e9a15...f7d

Ja har visst det fremdeles. Trodde det var over for mange år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja har visst det fremdeles. Trodde det var over for mange år siden. 

Merker det på deg. Du kjenner etter symptomer i hele kroppen hele tiden og spør om dem her..

Anonymkode: e9a15...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merker det på deg. Du kjenner etter symptomer i hele kroppen hele tiden og spør om dem her..

Anonymkode: e9a15...f7d

Spør ikke om alt da, det er mye dere ikke vet om ;) Det er bare det farligste jeg spør om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Spør ikke om alt da, det er mye dere ikke vet om ;) Det er bare det farligste jeg spør om. 

Da er nok helseangsten mer alvorlig enn jeg trodde ;) 

Anonymkode: e9a15...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er nok helseangsten mer alvorlig enn jeg trodde ;) 

Anonymkode: e9a15...f7d

Ok hehe, det ligger i familien her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok hehe, det ligger i familien her :) 

Genetisk sårbarhet for angst kan man være født med, men helseangst er nok arvet pga miljøet du har befunnet / befinner deg i. 

Anonymkode: ce4e2...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Genetisk sårbarhet for angst kan man være født med, men helseangst er nok arvet pga miljøet du har befunnet / befinner deg i. 

Anonymkode: ce4e2...8c6

Ja det er godt mulig, mine foreldre feilte alltid noe fysisk og sa de kunne dø hvert sekund av hjertestans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er godt mulig, mine foreldre feilte alltid noe fysisk og sa de kunne dø hvert sekund av hjertestans. 

Det forklarer jo mye...:)

Anonymkode: ce4e2...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første par ukene med betablokkere så kan man føle seg litt dårlig, det vil antageligvis gå seg til, hvis ikle så må man prøve andre medisiner.

Det er ikke farlig for hjertet ditt å ha lavt blodtrykk, det er mer fare for at du kan svime av så du må ta noen forhåndsregler. Feks ikke kjøre bil og reise deg sakte.

Legen vil kontrollmåle blodtrykket ditt, så du trenger ikke å måle hjemme hvis du ikke har fått beskjed om dette av legen.

Jeg har helseansgt selv, og forstår veldig godt at du er redd, men legen vet hva de driver med og dette er forebyggende behandling slik at det ikke skal skje noe med hjertet ditt i fremtiden.

Anonymkode: 43f94...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Genetisk sårbarhet for angst kan man være født med, men helseangst er nok arvet pga miljøet du har befunnet / befinner deg i. 

Anonymkode: ce4e2...8c6

Tvilsomt..  Jeg har helseangst, kommer fra den friskeste familien og ingen er hverken redd for helsa si eller prater om det. 

Tror det verste som skjedde var da mamma måtte ligge ei uke på sofaen med influensa da jeg var 10 år.

Anonymkode: 43f94...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...