Gå til innhold

vi fikk svar på obduksjonen i dag


Gjest maria

Anbefalte innlegg

Gjest maria

Hei!

Har tidligere i dag vært på sykehuset og fått det endelige svaret på obduksjonsrapporten.

Den viste, som vi allerede hadde fått beskjed om tidligere, at ingen ting var galt med vår sønn. Han var velskapt og uten noen medfødte feil. Han ble født i 42 uke og døde etter en uke p.g.a skader i hjernen som han fikk i forbindelse med for lite surstoff under fødselen. Det er jo vel og bra å vite at han var velskapt, men det gjør de ennå mer bittert å miste han. Han skulle jo ikke vært død.

Å, som jeg savner han- den gode gutten min. Det var tøft å være på sykehuset igjen, men jeg er glad for at vi nå vet det endelige svaret fra obduksjonen.

Nå er jeg totalt utmattet, føler meg helt tom og sliten.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

barnløs mor

Kjære Maria

Det er så meningsløst når små etterlengtede barn dør. Jeg mistet min sønn for et halv år siden. Han var dødfødt i uke 38. De kalte det krybbedød i mors liv, men da obduksjonsrapporten kom viste det seg at surstofftilførselen hadde stoppet av en eller annen grunn. Gutten vår var også velskapt og skjønn. Finner ingen grunn til at dette trenger skje. Vet du har det tungt nå, og føler med deg.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tankefull

Kjære deg,Maria!

Har tenkt veldig på deg idag og VET du har det tungt;kan kjenne tomheten din på kroppen...

Vondt å miste barna våre;veldig bittert når de er velskapte og ingen "feil" på.Jeg vet du savner Marius som jeg savner Nestor!!

Varme tanker og en god klem fra Nestor sin mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...