AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 Jeg måtte i siste liten få satt på en sjokoladekake som skal være til lotteri i morgen. Har bakt mange ganger før og tok mengden av alle ingrediensene på ‘gefylen’. Når kakerøren så skulle over i formen, ser jeg at den ble ganske flytende. Skulle nok hatt mer mel. Men går dette greit tror dere? Eller bør jeg ta fyllet tilbake i formen og mikse sammen med litt mer mel? Hvordsn blir kaken om røren er lott for tynn? Anonymkode: 055d9...343 0 Siter
Kayia Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 (endret) Jeg hadde nok helt tilbake og silt inn mer mel, men er egentlig ikke den det skal lyttes til - jeg tror jeg er Norges verste baker 🙃 Endret 26. november 2019 av Kayia 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 Skrevet 27. november 2019 3 timer siden, Kayia skrev: Jeg hadde nok helt tilbake og silt inn mer mel, men er egentlig ikke den det skal lyttes til - jeg tror jeg er Norges verste baker 🙃 Hehe, så rådet ditt var rett og slett å ikke lytte til rådet ditt? Jeg valgte å steke den som den var og lage ny røre etter oppskriften i tillegg;) Begge to ble bra..tror jeg. Den med tynn røre ble litt brownie aktig og smakte fortreffelig med iskrem...som trøst for alt strevet her😅 Anonymkode: 055d9...343 1 Siter
Kayia Skrevet 27. november 2019 Skrevet 27. november 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, så rådet ditt var rett og slett å ikke lytte til rådet ditt? Jeg valgte å steke den som den var og lage ny røre etter oppskriften i tillegg;) Begge to ble bra..tror jeg. Den med tynn røre ble litt brownie aktig og smakte fortreffelig med iskrem...som trøst for alt strevet her😅 Anonymkode: 055d9...343 Haha ja, og det viste seg å stemme 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.