Glitter Skrevet 14. desember 2019 Forfatter Skrevet 14. desember 2019 10 minutter siden, kupton skrev: 1. Oppsøk fastlegen for å få noe å sove på. Avtal at hen følger deg opp på tlf til du sover minst 8 timer per natt. 2. Krev utredning av BP2. Det er meget sannsynlig at du har det. Ubehandlet gir det ofte rusmisbruk. Jeg vet ikke om jeg tørr å be om noe å sove på? Jeg har jo akkurat bedt om, og fått Vival som jeg skal ha i jula. Er redd for å bli oppfattet som at jeg egentlig bare prøver å skaffe meg rusmidler. Åja gjør det det? Det kan jeg i hvert fall krysse ut for å ha endt opp med... 0 Siter
kupton Skrevet 14. desember 2019 Skrevet 14. desember 2019 Hvis legen forstår at du er hypoman, vil hen gi deg noe å sove på som ikke er vanedannende. 0 Siter
Glitter Skrevet 14. desember 2019 Forfatter Skrevet 14. desember 2019 3 minutter siden, kupton skrev: Hvis legen forstår at du er hypoman, vil hen gi deg noe å sove på som ikke er vanedannende. Ja, men nå tror jeg jo jeg går ned i depresjon. Også føler jeg meg så dum som liksom skal presse på at jeg skal få "behandling" for symptomer på en diagnose jeg ikke har. Meeen jeg får vurdere å dra til legen på mandag. Jeg har prøvd vallergan tidligere uten særlig hell da. Får bare fryktelig hangover. Men er sikkert hjelp i å øke dosen Truxal en periode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.