AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Skrevet 21. desember 2019 Det er noe jeg har lurt på veldig lenge, hva spiser egentlig sultne barn i Afrika ? Anonymkode: 742c9...a7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Skrevet 21. desember 2019 Middagsrestene og skorpene til ungene dine, vel! Mamma sa alltid at jeg måtte tenke på de sultne barna i Afrika når jeg ikke ville spise opp maten min i håp om å få meg til å spise opp. Jeg tror den dag i dag at hun sendte restene til dem når jeg likevel ikke spisete opp...;) Anonymkode: cf20c...46a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Skrevet 21. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Middagsrestene og skorpene til ungene dine, vel! Mamma sa alltid at jeg måtte tenke på de sultne barna i Afrika når jeg ikke ville spise opp maten min i håp om å få meg til å spise opp. Jeg tror den dag i dag at hun sendte restene til dem når jeg likevel ikke spisete opp...;) Anonymkode: cf20c...46a Jeg har ikke barn, men ja… Hmm. Så de lever ikke på bare melk ? Hvor får de tak i mat fra ? Jeg høres sikkert bare dum ut, men jeg vet faktisk ikke så mye om sult i den 3 verden Anonymkode: 742c9...a7e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. desember 2019 Skrevet 21. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke barn, men ja… Hmm. Så de lever ikke på bare melk ? Hvor får de tak i mat fra ? Jeg høres sikkert bare dum ut, men jeg vet faktisk ikke så mye om sult i den 3 verden Anonymkode: 742c9...a7e Tror de spiser ris. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Skrevet 21. desember 2019 De spiser nok kjøtt også. De slakter vel de utsultede, magre kyrne sine etter å ha tynt ut det de kan av melk fra dem. Og så tror jeg de er gode på planteernæring. Anonymkode: cf20c...46a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Skrevet 21. desember 2019 Men Afrika er ikke et land, men mange. I de fleste av dem spiser de nok tilnærmet slik vi gjør, mens i noen er det uttalt fattigdom og kamp for føden. Fisk spiser de nok også. Anonymkode: cf20c...46a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Skrevet 21. desember 2019 Min erfaring blant afrikanske barn som ikke sultet: Maisgrøt og maissuppe opp og i mente. Kanskje alle måltid. Noen ganger bønner til maisen. Kanskje en pepperfrukt drøyd over flere måltid til å piffe det opp. Brød er luksus. Ananas, kokos og bananer ganske tilgjengelig. Anonymkode: 99135...299 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 Skrevet 21. desember 2019 Tror de spiser all plasten som vi her i norge kaster fra oss. Tenk på neste gang du kjøper klementiner i plaspose som du kaster like etter! Anonymkode: e023f...0e9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.