Gå til innhold

Er redd for ting jeg gjør pga er redd for å bli kjendis i fremtiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
På 28.1.2020 den 1.55, AnonymBruker skrev:

Er så redd for å bli husket for ting jeg gjør. Nå går ikke jeg rundt og gjør ting for oppmerksomhet altså. Men jeg er kanskje litt sær likevel. Mens andre gjør noe fornuftig som trening eller studerer, bruker jeg min fritid på å oppsøke forskjellige steder, henger på kjøpesenter, se på ting bare. Men hvis jeg blir kjendis så kommer da kanskje noen til å huske meg?? 

Anonymkode: a9678...f3f

Hvis du blir kjendis kan du bare "snakke ut om den tunge tiden". Du kommer til å skli rett inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Gargamel skrev:

Hvis du blir kjendis kan du bare "snakke ut om den tunge tiden". Du kommer til å skli rett inn. 

Er lei av slike. Det er jo nettopp det som skjer når man blir kjendis

Anonymkode: a9678...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gjest Fabela skrev:

Enkelte er helt utrolige. Ingen over og ingen ved siden. Ikke som oss. Jeg tror ikke man behøver engste seg så mye for å havne i den kategorien. Men mange kjendiser bæres kanskje bare oppe av mediene. A og B kjendiser. Det er jo mye mediene som setter dagsorden i dag kan skje.Hvorfor heller ikke prøve å få seg en jobb i en av mediainstitusjonene kanskje NRK selveste.  En trygg og god fremtid med god fremtidig pensjon og ikke noe tull og rør. Men man trenger jo en god c.v og historikk selvsagt. Kanskje ikke før mye kritikk av det bestående?

Enkelte? Hvem er enkelte? 

Anonymkode: a9678...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte? Hvem er enkelte? 

Anonymkode: a9678...f3f

Fabela har meldt seg ut. Igjen.

Anonymkode: 73a27...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...