Gå til innhold

Pasienter som prøver å forføre behandler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du opplevd det, Kupton? Har noen prøvd å forføre deg i terapitimer? Hva er riktig reaksjon mot sånne?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg i dag så et kvinnemenneske som hadde kledd seg unaturlig sexy for å treffe terapeuten sin. Det var ikke harmoni hverken med oppdrag eller årstid i det klesvalget der. Puppene var pushet veldig opp og var godt synlige. Stramt korsett under singlet, og trangt miniskjørt over baken. Tights med netting og lange støvletter. Alt ved henne signaliserte 'Kom og ta meg!'

Hva feiler det sånne pasienter?

Anonymkode: 221d1...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du opplevd det, Kupton? Har noen prøvd å forføre deg i terapitimer? Hva er riktig reaksjon mot sånne?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg i dag så et kvinnemenneske som hadde kledd seg unaturlig sexy for å treffe terapeuten sin. Det var ikke harmoni hverken med oppdrag eller årstid i det klesvalget der. Puppene var pushet veldig opp og var godt synlige. Stramt korsett under singlet, og trangt miniskjørt over baken. Tights med netting og lange støvletter. Alt ved henne signaliserte 'Kom og ta meg!'

Hva feiler det sånne pasienter?

Anonymkode: 221d1...919

Noen kler seg jo slik hele tiden, det kan ha vært hennes vanlige antrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ihvertfall neppe være særlig deprimerte om de orker å bruke så mye tid  på utseende.

Anonymkode: a1ed0...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De kan ihvertfall neppe være særlig deprimerte om de orker å bruke så mye tid  på utseende.

Anonymkode: a1ed0...c15

Øh? Hva vet du om det? Kanskje det å bruke litt tid og omtanke på sitt eget utseende er det som får dem til å klare seg gjennom dagen? Å være deperimert er ikke det samme som å se ut som en dass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lillemus. Forøvrig er det trist at en sur person på forumet hele tiden forsøpler enhver debatt med egenprodusert kvasikunnskap. 

Anonymkode: 221d1...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du opplevd det, Kupton? Har noen prøvd å forføre deg i terapitimer? Hva er riktig reaksjon mot sånne?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg i dag så et kvinnemenneske som hadde kledd seg unaturlig sexy for å treffe terapeuten sin. Det var ikke harmoni hverken med oppdrag eller årstid i det klesvalget der. Puppene var pushet veldig opp og var godt synlige. Stramt korsett under singlet, og trangt miniskjørt over baken. Tights med netting og lange støvletter. Alt ved henne signaliserte 'Kom og ta meg!'

Hva feiler det sånne pasienter?

Anonymkode: 221d1...919

Det trenger ikke nødvendigvis å feile henne noe som helst, det kan være hennes vanlige stil. Det kan også være noe i hennes bakgrunn som gjør at hun ønsker å få oppmeksomhet på denne måten. Det er for eksempel ikke helt uvanlig at vitner flørter med dommer og aktor i overgrepssaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Øh? Hva vet du om det? Kanskje det å bruke litt tid og omtanke på sitt eget utseende er det som får dem til å klare seg gjennom dagen? Å være deperimert er ikke det samme som å se ut som en dass...

Følte du deg truffet? Nei, jeg står fast ved min påstand om at en person som bruker 1 time foran speilet på morningen for å sminke seg og style håret samt går til psykologen med korsett og puppene pusha til en ball i midten og stiletthæler og nettingbukse kan umulig være alvorlog deprimert.

Hilsen deprimert som ikke orker dusje, vaske ansiktet, pusse tenna, gre håret eller gå i annet enn joggebukse når jeg er i en mer alvorlig depresjon. Når jeg er ute av den dype depresjonen er jeg som normal.

Anonymkode: a1ed0...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følte du deg truffet? Nei, jeg står fast ved min påstand om at en person som bruker 1 time foran speilet på morningen for å sminke seg og style håret samt går til psykologen med korsett og puppene pusha til en ball i midten og stiletthæler og nettingbukse kan umulig være alvorlog deprimert.

Hilsen deprimert som ikke orker dusje, vaske ansiktet, pusse tenna, gre håret eller gå i annet enn joggebukse når jeg er i en mer alvorlig depresjon. Når jeg er ute av den dype depresjonen er jeg som normal.

Anonymkode: a1ed0...c15

Hvordan du har det og hva du gjør når du er deprimert er ikke fasiten. 

Jeg har vært alvorlig deprimert og samtidig hatt en normal hygiene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du opplevd det, Kupton? Har noen prøvd å forføre deg i terapitimer? Hva er riktig reaksjon mot sånne?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg i dag så et kvinnemenneske som hadde kledd seg unaturlig sexy for å treffe terapeuten sin. Det var ikke harmoni hverken med oppdrag eller årstid i det klesvalget der. Puppene var pushet veldig opp og var godt synlige. Stramt korsett under singlet, og trangt miniskjørt over baken. Tights med netting og lange støvletter. Alt ved henne signaliserte 'Kom og ta meg!'

Hva feiler det sånne pasienter?

Anonymkode: 221d1...919

Hvordan vet du at hun er deprimert? Selv har jeg bipolar og har prøvd meg på alle mannlige psykiatere og psykologer jeg Jar hatt. Det at en pasient gjør sånt er faktisk ikke unormalt, det som er et problem er hvis behandler lar seg forføre.

Anonymkode: bd00b...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Fionys skrev:

Hvordan du har det og hva du gjør når du er deprimert er ikke fasiten. 

Jeg har vært alvorlig deprimert og samtidig hatt en normal hygiene. 

Helt enig.

Jeg har dårlig hygiene når jeg er deprimert, men ligger ikke hele tiden under dyna. Rett og slett fordi jeg som regel også sliter med uro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følte du deg truffet?

Anonymkode: a1ed0...c15

Jeg? 😂 For det første er jeg ikke deperimert og for det andre så er den klesstilen du beskriver omtrent så langt fra min som det er mulig å komme. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du opplevd det, Kupton? Har noen prøvd å forføre deg i terapitimer? Hva er riktig reaksjon mot sånne?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg i dag så et kvinnemenneske som hadde kledd seg unaturlig sexy for å treffe terapeuten sin. Det var ikke harmoni hverken med oppdrag eller årstid i det klesvalget der. Puppene var pushet veldig opp og var godt synlige. Stramt korsett under singlet, og trangt miniskjørt over baken. Tights med netting og lange støvletter. Alt ved henne signaliserte 'Kom og ta meg!'

Hva feiler det sånne pasienter?

Anonymkode: 221d1...919

Dramatiserende pf?

Anonymkode: 8e449...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har opplevd det. Det tydeligste eksempel var en kvinne som kom i ganske kort skjørt. Under timen dro hun knærne opp og satte føttene ytterst på stolsetet. Hun hadde ikke truse på seg.

I terapi er retningslinjene slik at en alltid skal ta opp negativ overføring, mens en lar vanlig, moderat positiv overføring ligge. Når det blir på nevnte nivå, må en ta det opp.

I dette tilfellet påpekte jeg disharmonien mellom hennes adferd og settingen/situasjonen. I en annen setting kunne det fungert dersom hun f.eks var på en date eller tilsvarende. I den aktuelle situasjonen var vi der for å samtale om hennes psykiske problemer, og da var adferden upassende (skivebom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Ja, jeg har opplevd det. Det tydeligste eksempel var en kvinne som kom i ganske kort skjørt. Under timen dro hun knærne opp og satte føttene ytterst på stolsetet. Hun hadde ikke truse på seg.

I terapi er retningslinjene slik at en alltid skal ta opp negativ overføring, mens en lar vanlig, moderat positiv overføring ligge. Når det blir på nevnte nivå, må en ta det opp.

I dette tilfellet påpekte jeg disharmonien mellom hennes adferd og settingen/situasjonen. I en annen setting kunne det fungert dersom hun f.eks var på en date eller tilsvarende. I den aktuelle situasjonen var vi der for å samtale om hennes psykiske problemer, og da var adferden upassende (skivebom).

Avsluttet du terapien med henne etter det? Eller avsluttet hun?

Rimelig spesielt om hun turde å komme tilbake til flere timer hos deg etter et slikt stunt!

Anonymkode: 221d1...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avsluttet du terapien med henne etter det? Eller avsluttet hun?

Nei. Terapien fortsatte med vellykket resultat.

Jeg synes det er svært umodent å slutte hver gang det er uenighet eller noe butter imot. Det er nettopp ved å stå i det at en modnes og vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, kupton skrev:

Nei. Terapien fortsatte med vellykket resultat.

Jeg synes det er svært umodent å slutte hver gang det er uenighet eller noe butter imot. Det er nettopp ved å stå i det at en modnes og vokser.

Det er bra du er perfekt da. 

Anonymkode: a90d3...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra du er perfekt da. 

Anonymkode: a90d3...15e

Langt ifra. Har heller ikke truffet noen andre som er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kan ihvertfall neppe være særlig deprimerte om de orker å bruke så mye tid  på utseende.

Anonymkode: a1ed0...c15

Jeg tror at hos noen er drivkraften til hvordan man fremstår som utseendemessig så sterk at man kan ikke måle etter det. Jeg har til og med opplevd døende som er opptatt av hvordan håret og sminken ser ut. Jeg pyntet meg alltid når jeg skulle til psykologen. Mer opptatt av utseende da jeg gikk til en mann. Det har med min identitet og selvfølelse å gjøre. Kanskje en kvinnegreie? Jeg orker ikke se noen i øynene og blir svært selvbevisst hvis jeg vet at jeg ikke ser velstelt ut. Det ville bli mitt eneste fokus i timen og jeg ville føle på skam. 

Anonymkode: f5b0d...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
På 13.2.2020 den 16.50, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at hun er deprimert? Selv har jeg bipolar og har prøvd meg på alle mannlige psykiatere og psykologer jeg Jar hatt. Det at en pasient gjør sånt er faktisk ikke unormalt, det som er et problem er hvis behandler lar seg forføre.

Anonymkode: bd00b...bd8

Jeg tenker at det som pasient, bipolar til tross, er unormalt å prøve seg på alle sine mannlige behandlere. Da har det nok mer med personlighet å gjøre. Man går ikke rundt og er kåt 24/7 selv om man er bipolar, og ikke går man rundt uten sans og samling og sunn fornuft heller. Innimellom ved sykdomsepisoder kan det jo forekomme at fornuften svikter, men et fåtall av de som blir veldig syke oppfører seg nok ikke sånn likevel. Derfor tror jeg ikke at det er så normalt som du vil ha det til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...