Gå til innhold

Ikke ønsket effekt av Wellbutrin.... rådvill

Anbefalte innlegg

Etter 3 mnd på Wellbutrin a 300 gr, må jeg gjøre opp status...

Jeg har ikke oppnådd ønsket virkning. Jeg er redd og engstelig, må ofte ty til Sobril. Jeg er «på vakt» hele tiden. Angsten har ikke minsket.

Depresjon er det ikke noe endring på, hverken mer el mindre. Dagene går opp og ned.

Har de siste årene vært gjennom ulike AD/AP, og finne ikke min medisin.
Jeg trenger medisin, jeg har i flere år gått ukentlig til psykiater, og vi er enig i at jeg trenger medisiner som 1.hjelp. 
Nå vet jeg ikke hva som er igjen å prøve, jeg vil så gjerne holde meg unna Sobril, hvertfall daglig...

Fontex,Cipralex, Efexor, Fluanxol, Tolvon, Quetiapin, Lyrica, buspirone, Truxal.. 

Jeg er så redd, går sjeldent ut, isolerer meg, deltar ikke med familien min. Jeg finner ingen motivasjon, har ingenting å glede meg over. 

Et lite hjertesukk fra meg her, beklager om jeg bruker forumet feil.
Noen ganger får man så fine og støttende svar her, så jeg tar en sjangse 💙

(#anonym i dag, selv om dere kanskje kjenner meg igjen#)

Anonymkode: cc981...ff7

Fortsetter under...

2 minutter siden, kupton skrev:

Wellbutrin har dessverre ingen effekt på angstlidelser. Ofte kan de forverres.

Takk for svar.
Det var en sjanse å ta.
Har fontex i tillegg til wellbutrin. 

Var forbedrede på økt angst ved oppstart av W, men håpet var at W med tiden kunne øke lyst/glede/initiativ. 

Anonymkode: cc981...ff7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...