AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 Skrevet 25. februar 2020 Hei! Kan sobril være smertestillende? Opplever at når jeg tar en Sobril 15 mg blir smertene i tennene borte. Kan det tyde på at smertene er psykiske? Anonymkode: 5a1d5...5e8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 Skrevet 25. februar 2020 Kanskje er Sobril muskelavslappende? Sånn at når du tar det så slapper du av i kjevemusklene? Anonymkode: e1a1c...76a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 Skrevet 25. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje er Sobril muskelavslappende? Sånn at når du tar det så slapper du av i kjevemusklene? Anonymkode: e1a1c...76a I følge FK er ikke Sobril særlig muskelavslappende. Anonymkode: e9c25...103 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 Skrevet 25. februar 2020 Ja det kan være svært smertestillende, særlig mot nevropatiske smerter er min erfaring. Jeg har ikke satt meg inn i hvorfor det faktisk er slik, men jobber som sykepleier i helsebransjen og flere av pasientene mine med kjent smerteproblematikk/ svært smertefulle sykdommer, som ofte står på/får Sobril mot smertene i stedet for sterke smertestillende. Det er ikke spesielt store doser som skal til heller. Gjerne bare 5-10 mg Sobril. Så at du kjenner smertelindrende effekt mot tannsmertene dine ved å ta Sobril, er veldig logisk. Tannsmerter oppstår jo også pga smerter i nerver. Anonymkode: 75d1a...856 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.