Gå til innhold

Antall psykotiske på dol til enhver tid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser her av og til, og nå synes jeg at det virker som om flere er i psykose, eller nærpsykose. Kan det stemme at det nå er flere enn vanlig? Estimat? Jeg synes det er trist å se. 

Anonymkode: ae34a...01c

Ville du blitt trist om folk på ett hjerteforum snakket om koronar hjertesykdom? Eller bare ville du lage litt kjip stemning?

Anonymkode: 22015...943

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du blitt trist om folk på ett hjerteforum snakket om koronar hjertesykdom? Eller bare ville du lage litt kjip stemning?

Lurer også på hvor mange det er med paranoia eller krenkbarhetssyndrom her inne til enhver tid. Håper noen kan svare.

Slikt vil jo naturligvis variere da mange psykiske lidelser bærer preg av bedre og dårlige perioder. Slik er det med mine lidelser også og det merkes nok på meg også når jeg er i en forverrende fase. 

Uten sammenligning forøvrig. 

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer også på hvor mange det er med paranoia eller krenkbarhetssyndrom her inne til enhver tid. Håper noen kan svare.

Du kan jo gå på ett annet forum, dersom dette er alt du bryr deg om....

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser her av og til, og nå synes jeg at det virker som om flere er i psykose, eller nærpsykose. Kan det stemme at det nå er flere enn vanlig? Estimat? Jeg synes det er trist å se. 

Nei, det synes jeg ikke.

Annonse

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo gå på ett annet forum, dersom dette er alt du bryr deg om....

Wtf? Jeg stilte et rederlig spørsmål som jeg ønsket svar på. Om du ikke liker det, så er det vel heller du som bør finne deg et annet forum!? 

Men takk til dere to andre som svarte på det jeg lurte på! 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett noen forskjell. 

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du med krenkbarhetssyndrom har både de (såkalt) friske og psyke i tankene, for det finnes jaggu meg mange «friske» som er lett krenkbare også. Dessverre slipper de «friske» unna krenkbar-båsen.

Anonymkode: 7a373...a5f

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du med krenkbarhetssyndrom har både de (såkalt) friske og psyke i tankene, for det finnes jaggu meg mange «friske» som er lett krenkbare også. Dessverre slipper de «friske» unna krenkbar-båsen.

Anonymkode: 7a373...a5f

Jepp, alle er medregnet her. Syke som friske! ☺️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...