AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, Trine skrev: Nei, det er sant. Er ikke lett å legge seg tidligere enn man pleier. Men du trenger vel ikke være redd for å ikke få sove? Det er vel ikke så farlig å være litt trøtt en dag. Men dersom du blir vekket hver dag i 7-8 tiden og dette har pågått i flere måneder, og du fortsatt ikke klarer legge deg tidlig nok, da trenger du kanskje ikke mer søvn enn du får nå? Hvis du stort sett bare er inne i leiligheten din, er det vel begrenset hva du bruker av energi. Jeg tror det henger sammen med hvor mye søvn man trenger. Jeg tror ikke støydempende headset vil hjelpe deg i dette tilfellet. De er konstruert slik at de fanger opp lyden og lager en negativ lyd som utligner den andre lyden. Men plutselige lyder vil du fortsatt høre. Tror nok hørselvern er bedre i ditt tilfelle. Det er forskjell på hvor mye lyd de stenger ute, så da gjelder det bare å finne de som stenger ute mest, både høye og lave frekvenser. Nei, normalt sett hadde jeg ikke tenkt så alt for mye på søvnen, men nå har jeg fått en smertefull virusinfeksjon grunnet nedsatt immunforsvar som igjen er grunnet søvnmangelen, så det tærer veldig på helsen. I tillegg når man sliter med å komme seg ut av døra grunnet mye angst så følger man seg fanget :(. Har dessverre ingen andre steder å gjøre av meg, det måtte isåfall blitt på hotell noe jeg ikke har råd til. Bruker aktiv støykansellerende headset ellers på dagtid og kombinert med musikk/tv så funker det ganske bra, men klarer dessverre ikke å sove med de. Anonymkode: 998ea...420 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453605-nabooppussing-psykisk-terror/page/2/#findComment-3959460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, normalt sett hadde jeg ikke tenkt så alt for mye på søvnen, men nå har jeg fått en smertefull virusinfeksjon grunnet nedsatt immunforsvar som igjen er grunnet søvnmangelen, så det tærer veldig på helsen. I tillegg når man sliter med å komme seg ut av døra grunnet mye angst så følger man seg fanget :(. Har dessverre ingen andre steder å gjøre av meg, det måtte isåfall blitt på hotell noe jeg ikke har råd til. Bruker aktiv støykansellerende headset ellers på dagtid og kombinert med musikk/tv så funker det ganske bra, men klarer dessverre ikke å sove med de. Anonymkode: 998ea...420 Nei, det forstår jeg at du ikke klarer. Jeg vet jo ikke hvor intenst det bråker, men jeg tror det er lurt å prøve å ikke irritere seg over det ihvertfall. Hvis du stresser deg opp veldig, blir det bare vanskeligere å få sove. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453605-nabooppussing-psykisk-terror/page/2/#findComment-3959514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Synes forslaget om støydempende headset. Mine headset har 3 alternativer når det gjelder lyd, du kan stenge ute all lyd, du kan stille de inn slik at du kan høre lyd som kommer plutselig eller du kan stille de inn slik at all lyd kommer inn. Slike headset koster en del. Det kan være lurt å lese tester for hvilken som er best i test og demping av støy, noen er bedre enn de andre selv om de ligger i samme prisklasse. Batterikapasitet, lydkvalitet og brukervennlighet er også viktig. Du kan også kjøpe hørselvern, men da får du ikke hørt på musikk eller andre ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453605-nabooppussing-psykisk-terror/page/2/#findComment-3959532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.