Gå til innhold

Bare lurer. Dette sier jo alt.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tviler på att Nikolas Tesla tenkte på alternative ting. Han var en som forstod fysikk og astronomi. Også likte han ikke tjukkasser har jeg hørt. Selv er jeg tykk. Han hadde neppe stilt opp på alternativmessen.

Anonymkode: b9688...413

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på att Nikolas Tesla tenkte på alternative ting. Han var en som forstod fysikk og astronomi. Også likte han ikke tjukkasser har jeg hørt. Selv er jeg tykk. Han hadde neppe stilt opp på alternativmessen.

Anonymkode: b9688...413

Alt er fysikk og kjemi. Det er alternativt for det er ikke vitenskapelig bevist alt sammen. Hadde nok ikke likt meg da hehe. Men jeg liker han fordet. 

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, kupton skrev:

Jeg synes du skal låne deg en lærebok i fysikk på biblioteket.

Leser nå "Du er klarsynt" og kjenner meg igjen i det,det er en lettelse. Og bare så du vet det...bakterier finnes og vi ser dem gjennom mikroskop. Flr fantes de ikke for vi så dem ikke. 

AnonymBruker
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ham menre det bokstavlig,alt er jo energi,frekvens og vibrasjon. Noe jeg selv har sett og opplevd.

Hvordan kan du se dette? Normale øyne klarer ikke fange opp disse frekvensene. Gjør du det er det en medisinsk sensasjon. 

Anonymkode: 5a5a0...a45

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du se dette? Normale øyne klarer ikke fange opp disse frekvensene. Gjør du det er det en medisinsk sensasjon. 

Og medisin i seg selv ble kalt trolldom eller svart magi, før vitenskapen forklarte det. 

Å kunne føle/se energier og frekvenser er ikke nødvendigvis en medisinsk sensasjon bare fordi du ikke forstår det. 

Jeg opplever mye rart, noe er sikkert medisinsk, men ikke alt. Vi er mer i ett med universet enn mange tror, det gjelder å ha et åpent sinn. Spør du meg ville det vært rart hvis ingen merket noe til energier. Det er jo rundt oss og inni oss hele tiden. 

AnonymBruker
27 minutter siden, Cesium skrev:

Og medisin i seg selv ble kalt trolldom eller svart magi, før vitenskapen forklarte det. 

Å kunne føle/se energier og frekvenser er ikke nødvendigvis en medisinsk sensasjon bare fordi du ikke forstår det. 

Det er en sensasjon hvis du kan se frekvenser (lys) som ligger utenfor det visuelle spektrum.

AnonymBruker
30 minutter siden, Cesium skrev:

Jeg opplever mye rart, noe er sikkert medisinsk, men ikke alt. Vi er mer i ett med universet enn mange tror, det gjelder å ha et åpent sinn. Spør du meg ville det vært rart hvis ingen merket noe til energier. Det er jo rundt oss og inni oss hele tiden. 

Det er nok psykdom.

Worrisome Plenty
1 time siden, Cesium skrev:

For ett hvert menneske er deres egen psyke sentrum av universet. For universet utenom jorden,  er det enkelte mennesket helt uinteressant.

Endret av Worrisome Plenty
15 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

For ett hvert menneske er deres egen psyke sentrum av universet. For universet utenom jorden,  er det enkelte mennesket helt uinteressant.

Jeg sier ikke at mennesket er interessant for universet, men at universet er interessant for mennesket er helt klart :)

stjernestøv
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere med meg har sett det,det er ikke vitenskapelig bevist. De har ikke instrumenter til å måle det med enda. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...