Gå til innhold

På jobb med litt hoste og antydning til snufsing

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Uten å ha vært i utlandet eller hatt kontakt med kjent risikoguppe. Har unngått kontakt med mange mennesker. Vasker mye hendene, og spriter etter at jeg har handlet mat.  Ingen kjent smittet i min kommune.

Likevel kommer tvilen frem om det er forsvarlig å gå på jobb med litt snufsing. Vet jo ikke hvem som tok i handkekorgen før meg. Vanskelig når dette coronautbruddet kommer samtidig med influensa og forskjølesestid.

Anonymkode: 8e881...6cf

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten å ha vært i utlandet eller hatt kontakt med kjent risikoguppe. Har unngått kontakt med mange mennesker. Vasker mye hendene, og spriter etter at jeg har handlet mat.  Ingen kjent smittet i min kommune.

Likevel kommer tvilen frem om det er forsvarlig å gå på jobb med litt snufsing. Vet jo ikke hvem som tok i handkekorgen før meg. Vanskelig når dette coronautbruddet kommer samtidig med influensa og forskjølesestid.

Anonymkode: 8e881...6cf

Skjønner godt tvilen, ville gjort som en annen skriver og ringt jobben.

Anonymkode: 770ce...236

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...