Gå til innhold

bilkjøring zyprexa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

har gåt på zyprexa i tre uke nå og sover veldig mye. fikk beskjed om at det kom til å gå over etter første uken ved oppstart men det skjer jo ikke. regnet med at jeg skulle føle meg mer skarp når jeg sitter bak rattet men det skjer ikke. det er vansklig å kjøre når man føler mna holder på å sovne hele tiden men det hnar jo gått bra så det kan jo bare være et tenk problem. flere som kjører på zyprexa her.

Anonymkode: cb1e8...217

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453718-bilkj%C3%B8ring-zyprexa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har gåt på zyprexa i tre uke nå og sover veldig mye. fikk beskjed om at det kom til å gå over etter første uken ved oppstart men det skjer jo ikke. regnet med at jeg skulle føle meg mer skarp når jeg sitter bak rattet men det skjer ikke. det er vansklig å kjøre når man føler mna holder på å sovne hele tiden men det hnar jo gått bra så det kan jo bare være et tenk problem. flere som kjører på zyprexa her.

Hvis man holder på å sovne hele tiden, bør man åpenbart la bilen stå. Uavhengig av om man bruker medisiner eller ikke. 

AnonymBruker
2 timer siden, Janus30 skrev:

Hvis man holder på å sovne hele tiden, bør man åpenbart la bilen stå. Uavhengig av om man bruker medisiner eller ikke. 

ja men npr man er så trøt at man tenker det går fint seg så er det vansklig

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det problemet på seroquel. Det ga seg etter noen uker. I mellomtiden bør du la bilen stå.

Anonymkode: 2f693...ca2

jeg prøver å la bilen stå og håper det går bra når jeg kjører likevel

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er svært uansvarlig og fryktelig egoistisk. 

På 10.3.2020 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Dette står i Felleskatalogen ang. bilkjøring på Zyprexa: "Bilkjøring og bruk av maskiner: Forsiktighet bør utvises ved bilkjøring og betjening av farlige maskiner, inntil reaksjonen på preparatet er kjent." Dvs. at du skal la den stå inntil du kjenner reaksjonen på medisinen og føler deg opplagt nok til å kjøre, slik jeg leser det. Det er ikke bare deg selv som kan rammes om det skjer en ulykke, men også voksne og barn og i verste fall dødsfall. Om det da regnes som uaktsomt drap skal ikke jeg uttale meg om, men jeg har selv mine meninger om det :) Man står selv ansvarlig for sine handlinger og valg man gjør i trafikken.

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, Eva Sofie skrev:

Dette står i Felleskatalogen ang. bilkjøring på Zyprexa: "Bilkjøring og bruk av maskiner: Forsiktighet bør utvises ved bilkjøring og betjening av farlige maskiner, inntil reaksjonen på preparatet er kjent." Dvs. at du skal la den stå inntil du kjenner reaksjonen på medisinen og føler deg opplagt nok til å kjøre, slik jeg leser det. Det er ikke bare deg selv som kan rammes om det skjer en ulykke, men også voksne og barn og i verste fall dødsfall. Om det da regnes som uaktsomt drap skal ikke jeg uttale meg om, men jeg har selv mine meninger om det :) Man står selv ansvarlig for sine handlinger og valg man gjør i trafikken.

jeg klarer ikke bry meg særig mye når jeg er så trøtt. skulle ting gå så galt får jeg muligheten til å forsone meg og da blir ting greit igjen.

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg klarer ikke bry meg særig mye når jeg er så trøtt. skulle ting gå så galt får jeg muligheten til å forsone meg og da blir ting greit igjen.

Høres ut som du ikke er ansvarlig nok til å ha førerkort.

Anonymkode: 2f693...ca2

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper at noen i dine omgivelser er modige nok til å sende en bekymringsmelding til legen din som kan legeundersøke deg og vurdere om du er i stand til å ha førerkort når du går på Zyprexa. Om noen gjør det, burde du være takknemlig fremfor å bli sint på vedkommende. Det er i så fall gjort av omtanke og i beste mening.

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du burde ikke ha førerkort i det hele tatt, hverken med eller uten medisiner. 

1 time siden, Fionys skrev:

Jeg mener man ganske dum når man kjører når man hele tiden holder på å sovne. Hvis du er så trøtt at du ikke klarer å tenke så bør du rett og slett bare holde deg innendørs når du er til fare for deg selv og andre.

Man er ikke bare dum. Man er en hensynsløs egoist som ikke bryr seg en døyt om andre menneskers liv og helse. 

Annonse

• 2 uker senere...
AnonymBruker

kjørte litt ut i grøfta i gård, men kom meg på veien igjen og bilen er fin. har ikke bitt noe mer våken etter litt over 5 uker på zyprexa nå. kaffe gjelper ikke i noe er for trøtt. jeg skjønner ikke hvordan folk klarer bil på zyprexa.

Worrisome Plenty
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kjørte litt ut i grøfta i gård, men kom meg på veien igjen og bilen er fin. har ikke bitt noe mer våken etter litt over 5 uker på zyprexa nå. kaffe gjelper ikke i noe er for trøtt. jeg skjønner ikke hvordan folk klarer bil på zyprexa.

Nei, du klarer tydeligvis ikke å kjøre bil, SÅ HVORFOR I HELVETE GJØR DU DET???????????

AnonymBruker
17 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Nei, du klarer tydeligvis ikke å kjøre bil, SÅ HVORFOR I HELVETE GJØR DU DET???????????

det er kjekt og praksis når jeg må dra steder. har flere års kjøre erfaring fra før og følrer meg trygg på megselv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...