Gå til innhold

Ikke frisk og ikke ordentlig syk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 11.3.2020 den 19.15, frosken skrev:

Jeg synes det er rart at de ikke kan klare å få den telefonen til å være tilstrekkelig bemannet.

Lurer litt på hvor mange av oss som kommer til å utvikle hypokondriske tendenser i dagene som kommer. Hver gang jeg nyser (noe jeg jo alltid gjør når våren nærmer seg), så tenker jeg på korona;-)

Jeg kjenner etter på symptomer. Hver gang jeg nyser , kjenner noe i halsen så tenker jeg på Koronna. Jeg er mye plaget med halsen fra før av uten at jeg blir syk. Får støtt og stadig litt sårhet i halsen... 

Anonymkode: eec7e...c39

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke jeg. Skal jeg høre på deg eller kommunelegen. Hold dere inne!

Anonymkode: e8838...221

Hvis man er syk, så bør man holde seg inne. Hvis ikke, så bør man gå på tur og holde avstand til andre.  Dersom man er i tvil, så er det enda viktigere å holde god avstand til andre og selvfølgelig ikke gå i butikker ol. 

AnonymBruker
6 minutter siden, frosken skrev:

Hvis man er syk, så bør man holde seg inne. Hvis ikke, så bør man gå på tur og holde avstand til andre.  Dersom man er i tvil, så er det enda viktigere å holde god avstand til andre og selvfølgelig ikke gå i butikker ol. 

Hold. Dere. Inne!
Folk klarer heller ikke holde avstand  

Anonymkode: e8838...221

Nicklusheletida
8 timer siden, påskelilje skrev:

I går kveld da jeg la meg,  kom det noen rare ukjente knitrelyder øverst i brystet/halsen på slutten av hver utpust. Ikke hvesing, som ved astma. Sov likevel godt i natt. Da jeg våknet, var de lydene der fremdeles, men etter noen host forsvant de. Nå er jeg litt mindre tungpusten ift i går, men kjenner det fortsatt. Bittelitt kribling i halsen. Ingen snufsing. Jobber på hjemmekontor. 

Nydelig vær ute i dag, og jeg lurer på om jeg nå faller inn under de som bør holde seg helt hjemme i dag og fremover?

Hvordan går det med deg ? Jeg føler meg frisk og fin. 

påskelilje
3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Hvordan går det med deg ? Jeg føler meg frisk og fin. 

Så bra!

Jeg er fremdeles litt tungpusten. Var ute midt på dagen og gikk en liten time rolig i skogen. Ble litt sliten av det,  så jeg er nok ikke helt 100%. Ikke noe feber. Har bare sett på tv i ettermiddag og kveld,  har ikke orket noe rydding i dag...!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...