Gå til innhold

Fler som kommer i ulike stemninger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har flere ulike stemninger jeg kan komme i. Feks kan jeg komme i en svært dyster og vond stemning, helt lik hvis noen har dødd og jeg er i begravelse. Plutselig kan jeg være i denne stemningen i dagesvis, uten at noe har skjedd, og ingenting er galt. 

Ofte matcher ikke følelsene mine omgivelser og situasjonene jeg er i. Lurer litt på hvorfor. 

Anonymkode: 26bb3...ada

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453739-fler-som-kommer-i-ulike-stemninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere ulike stemninger jeg kan komme i. Feks kan jeg komme i en svært dyster og vond stemning, helt lik hvis noen har dødd og jeg er i begravelse. Plutselig kan jeg være i denne stemningen i dagesvis, uten at noe har skjedd, og ingenting er galt. 

Ofte matcher ikke følelsene mine omgivelser og situasjonene jeg er i. Lurer litt på hvorfor. 

Eupf?

Anonymkode: 59e80...762

Vanskelig å si hva det kan være. Jeg har borderline pluss flere andre lidelser. Jeg skifter ikke på den måten, men min psykolog som er spesialist innenfor dette sier at det er sånn 112 måter hvor på hvordan EUPF kommer til uttrykk. Det gav mening for meg siden jeg leser om så mange med diagnosen som jeg ikke kjenner meg noe igjen i. 

Uansett. Hvis dette utgjør et problem i det daglige så er fastlegen første stopp.

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette vanlig ved Schizofreni? 

Ja, ihvertfall det med at følelsene ikke stemmer overens med situasjonen du er i. Noen kan begynne å le høyt i begravelser og slikt noe. Eller begynne å gråte i festlig lag, eller bli sint uten grunn. 

Anonymkode: 246a2...b30

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ihvertfall det med at følelsene ikke stemmer overens med situasjonen du er i. Noen kan begynne å le høyt i begravelser og slikt noe. Eller begynne å gråte i festlig lag, eller bli sint uten grunn. 

Oi. Alt det kan jeg gjøre. Ikke alltid, selvsagt. 

Har psykoser i blant og. Men det har "de" knyttet til bipolariteten. 

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi. Alt det kan jeg gjøre. Ikke alltid, selvsagt. 

Har psykoser i blant og. Men det har "de" knyttet til bipolariteten. 

Schizoaffektiv da kanskje. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...