Gå til innhold

er det corona som "its the end of the world, as we know it"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det føler jeg. kommunen har stengt alle aktiviteter, jobber og vi må handle mstvarer på nett pga smittefare.

Neida, dette er over om noen uker. :) Dette er for å være føre var, selv om man er noe sent ute mange steder...

AnonymBruker
6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det føler jeg. kommunen har stengt alle aktiviteter, jobber og vi må handle mstvarer på nett pga smittefare.

En liten pause så sykehusene ikke blir overbelastet fremover, så er det tilbake som før, ta det med ro :) 

Anonymkode: d1667...195

47 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nå er det viktig at vi går inn i en felles-dugnad og holder oss innendørs. Gjør vi alle en iherdig innsats i disse dager kan vi få det litt greiere om noen uker. Vi står han av.

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Nå er det viktig at vi går inn i en felles-dugnad og holder oss innendørs. Gjør vi alle en iherdig innsats i disse dager kan vi få det litt greiere om noen uker. Vi står han av.

ja det blir bra. men jeg håper bare ikke at matbutikkene stenger.

3 timer siden, Blomsterfluen skrev:

ja det blir bra. men jeg håper bare ikke at matbutikkene stenger.

Det gjør de nok ikke så fremt det kan unngås. Jeg handlet litt i dag, fremskyndet helgehandelen et par dager og herregud som folk hamstrer! Store handlevogner med haug på!!! Helt vanvittig.

Blomsterfluen
10 minutter siden, Lillemus skrev:

Det gjør de nok ikke så fremt det kan unngås. Jeg handlet litt i dag, fremskyndet helgehandelen et par dager og herregud som folk hamstrer! Store handlevogner med haug på!!! Helt vanvittig.

ja det er mangel på varer av mat i dag når personalet handlet mine ukeshandel matvarer. det var bla tomt for egg og pålegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...