Gå til innhold

Familien har slitt med virus/influensa i snart 5 uker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Startet i februar. Det ene familiemedlemmet etter det andre. Vi har levd et normalt liv, ikke vært på reise eller vært spesielt sosiale. Dvs vært på store folksomme begivenheter eller kulturaktiviteter. Var allerede syke da det var vinterferie. Vi har derimot vært på jobb og ellers ofte på kjøpesenter. Barna har gått på skole/barmehage.

Symptomene var høy langvarig feber og kraftige luftveisinfeksjoner. 

Har jeg forstått det rett at vi faktisk kan ha vært smittet av såkalt ‘stille korona smitte? Vi var jo hos legen med barna, men de kunne ikke fortelle mer enn at det var virus. Ingen testing.

Vet det ikke nytter å tenke slik, men klarer ikke å la være. Jeg gikk jo og tørrhostet og snufset i butikken senest på tirsdag. Antok det på dette tidspunktet bare var rester av lett forkjølelses virus...men fælt om jeg har smittet folk med Koronavirus.

Anonymkode: 1be9f...d30

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...