Gå til innhold

Hvordan har dere det ? Rapport herifa 🙂

Anbefalte innlegg

påskelilje
42 minutter siden, Lillemus skrev:

Har en niese som går ett år på vgs i England og der er alle utenlandselever hjemsendt for et par dager siden, tror hun kom hjem på fredag. Men det er vel litt annerledes med vgs enn med universitetet.

Ja, vgs og utvekslingsstudenter forholder seg til norske institusjoner og norske regler. Han skal ta bachelor og master i utlandet og må da forholde seg til det universitet han studerer ved.

Fortsetter under...

1 time siden, påskelilje skrev:

Ja, vgs og utvekslingsstudenter forholder seg til norske institusjoner og norske regler. Han skal ta bachelor og master i utlandet og må da forholde seg til det universitet han studerer ved.

Hvordan er smittesituasjonen der han er?

AnonymBruker

Jeg føler en indre uro pga. tilstanden.  Jeg sitter her alene og det er jeg vant med, men jeg har hjemmekontor og dagene preges av usikkerhet.  Jeg skulle ønske jeg hadde mine nærmeste rundt meg nå.

Anonymkode: 4105d...b6c

1 time siden, påskelilje skrev:

Datteren min er nettopp sendt hjem fra Tyskland. Utvekslingsprogrammet (vgs) blir antakeligvis avbrutt, og elevene får tilbud her i Norge frem til sommeren. Glad for å ha henne hjemme, må jeg si! 

påskelilje
40 minutter siden, frosken skrev:

Hvordan er smittesituasjonen der han er?

Det er veldig dårlig informasjon. Minst en student er smittet. Han bor privat, og alt dagligliv der går som normalt. De har obligatorisk undervisning og innleveringer frem til påske, så en måned fri til eksamenslesing, så eksamener i mai. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...