Gjest Fastnick Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Siden du har samme humor som meg ang Levi, så ville jeg bare vise deg siste video fra ham. Ler meg ihjel... For en rar, artig skrue! 😂 (Og så er det jo litt fint å ha noe å le av i disse ellers så alvorlige tider) 0 Siter
Gjest Fastnick Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 (endret) Her er også en fra forrige uke Endret 15. mars 2020 av Fastnick 0 Siter
Gjest Fastnick Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelpes..!😳 Anonymkode: 26fb8...8bf Ja, han er klin gæren! 😂 Jeg har vanket bittelitt i en såkalt karismatisk menighet, derfor synes jeg dette er hysterisk morsomt. Kjenner liksom litt igjen ordbruk og måte å "be" på. Men fremdeles er det uvisst for meg om han her virkelig er en kristen karismatiker, eller om han bare holder narr av den type kristne. Jeg holder en knapp på det siste. 😉 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 3 minutter siden, Fastnick skrev: Ja, han er klin gæren! 😂 Jeg har vanket bittelitt i en såkalt karismatisk menighet, derfor synes jeg dette er hysterisk morsomt. Kjenner liksom litt igjen ordbruk og måte å "be" på. Men fremdeles er det uvisst for meg om han her virkelig er en kristen karismatiker, eller om han bare holder narr av den type kristne. Jeg holder en knapp på det siste. 😉 Han er tilknyttet Visjon Norge så dette er på ingen måte tull. Han er kjent for å bli gjort narr av blant voksne og unge. Anonymkode: b2986...d72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 2 timer siden, Fastnick skrev: Her er også en fra forrige uke Er han, og kona (?), helt trygge i trafikken? Anonymkode: 91622...d49 0 Siter
Gjest Fastnick Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er tilknyttet Visjon Norge så dette er på ingen måte tull. Han er kjent for å bli gjort narr av blant voksne og unge. Anonymkode: b2986...d72 Ok, takk for info. Får kanskje slutte å le av ham da, hvis det er mobbing. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.