AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Jobber i butikk. Hva med forkjølelse i disse dager. Jeg mener at det er feil å gå på jobb med forkjølelse eller symptomer som sår hals osv. Jeg er ikke forkjølet eller sår i halsen men dersom jeg blir det nå så vil jeg ikke gå på jobb der andre kan smittes i tilfelle det er koronna . Vet dere om det er regler for dette? Anonymkode: d7d13...c0d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Noe av det første som ble gått ut med at er man syk så er man hjemme.. Anonymkode: 95fba...11f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 du må kontakte arbeidsgiver 🙂 Anonymkode: 8fdb4...ea5 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 (endret) Nei, har du symptomer skal du være hjemme i 14 dagers hjemmekarantene. Det er ikke mulig å skille hva du har uten test. Uansett vil du skremme mange i din butikk om du går på jobb, skulle det bare være forkjølelse. Hadde jeg gått til en butikk for å handle nå, og kassapersonen stod å hostet, snørret eller nyste, ville jeg blitt sur. Myndighetenes råd er helt klart, ved luftveissymptomer 14 dagers hjemmekarantene. Endret 15. mars 2020 av Worrisome Plenty 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 Skrevet 16. mars 2020 12 timer siden, Worrisome Plenty skrev: Nei, har du symptomer skal du være hjemme i 14 dagers hjemmekarantene. Det er ikke mulig å skille hva du har uten test. Uansett vil du skremme mange i din butikk om du går på jobb, skulle det bare være forkjølelse. Hadde jeg gått til en butikk for å handle nå, og kassapersonen stod å hostet, snørret eller nyste, ville jeg blitt sur. Myndighetenes råd er helt klart, ved luftveissymptomer 14 dagers hjemmekarantene. Leser at man skal være hjemme nå. Bra. Anonymkode: d7d13...c0d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 Skrevet 16. mars 2020 Har en bekjent som jobber på instutisjon som selv er i risikogruppen, noen som vet om det er retningslinjer her? Vedkommende er smågroggy siden i går og skal på jobb til fredag Anonymkode: 8fdb4...ea5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 Skrevet 17. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en bekjent som jobber på instutisjon som selv er i risikogruppen, noen som vet om det er retningslinjer her? Vedkommende er smågroggy siden i går og skal på jobb til fredag Anonymkode: 8fdb4...ea5 Leste i går at man bør holde seg hjemme om man kjenner litt vondt i halsen eller små symptomer på forkjølelse... bør sto det... mener at regjeringen kunne sagt må. Anonymkode: d7d13...c0d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.