aa-k-j Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg sliter med endel hodepine og er vel på grensen til kronisk. Trodde det kunne være bivirkning av allergimedisinen, men har igjen fått hodepine etter å ha unnlatt å ta medisinen i 3 dager. Migrenemedisin (maxalt) mot akutte anfall hjelper mye, men hodepinen samsvarer ikke så mye med migrene heller og jeg kan jo ikke ta migrenemedisin hver gang jeg får hodeverk. Paracet og Ibux demper det bare og naproksen funker ikke og skal lite til før hodeverken kommer tilbake 😟 har forsøkt sarotex og den hjalp både på psyken da jeg ikke fikk så store nedturer og hjalp mot hodeverken, men jeg svettet så enormt av den 😟 jeg har ikke blitt utredet hos spesialist og nå er det jo vanskelig pga tiden vi er i. Timen hos fastlegen måtte avlyses pga det. Noen som vet hva jeg kan prøve mot dette inntil jeg får ny time hos fastlegen? Har maxalt, men er forsiktig med å bruke den. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453817-kronisk-hodepine-og-psykisk-helse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.