Gå til innhold

For en service!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skulle egentlig hatt time ved oppmøte i dag pga et sår, men jeg avlyste i dag morges. Nå ble jeg ble nettopp oppringt av vikar for fastlegen min som tok seg kjempegod tid til å prate med meg. Lurte på hvorfor jeg hadde avbestilt, og var så omsorgsfull og snill! Sa at jeg ikke måtte føle på å komme, for de ville gjerne hjelpe meg. Jeg avlyste pga frykt for å smitte andre og drepe andre med mitt nærvær. Jeg er ikke syk, eller i karantene, men likevel er jeg redd for det. Så tok vi en prat rundt det også hvor han beroliget meg.

Jeg er nok på nippet til å utvikle en vrangforestilling (hans ord), fordi jeg føler at jeg er selve Pesten som går. At om jeg beveger meg utendørs så vil alle kunne se at jeg er omgitt av en mørk sky med smitte som vil drepe folk. At det er jeg som har bidratt til at situasjonen er som den er i verden. At om jeg blir borte, så vil verden bli fri. 

Anonymkode: 77f22...024

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453822-for-en-service/
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle egentlig hatt time ved oppmøte i dag pga et sår, men jeg avlyste i dag morges. Nå ble jeg ble nettopp oppringt av vikar for fastlegen min som tok seg kjempegod tid til å prate med meg. Lurte på hvorfor jeg hadde avbestilt, og var så omsorgsfull og snill! Sa at jeg ikke måtte føle på å komme, for de ville gjerne hjelpe meg. Jeg avlyste pga frykt for å smitte andre og drepe andre med mitt nærvær. Jeg er ikke syk, eller i karantene, men likevel er jeg redd for det. Så tok vi en prat rundt det også hvor han beroliget meg.

Jeg er nok på nippet til å utvikle en vrangforestilling (hans ord), fordi jeg føler at jeg er selve Pesten som går. At om jeg beveger meg utendørs så vil alle kunne se at jeg er omgitt av en mørk sky med smitte som vil drepe folk. At det er jeg som har bidratt til at situasjonen er som den er i verden. At om jeg blir borte, så vil verden bli fri. 

Anonymkode: 77f22...024

Høres ut som en dyktig og omsorgsfull lege:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453822-for-en-service/#findComment-3961544
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...