AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg skulle egentlig hatt time ved oppmøte i dag pga et sår, men jeg avlyste i dag morges. Nå ble jeg ble nettopp oppringt av vikar for fastlegen min som tok seg kjempegod tid til å prate med meg. Lurte på hvorfor jeg hadde avbestilt, og var så omsorgsfull og snill! Sa at jeg ikke måtte føle på å komme, for de ville gjerne hjelpe meg. Jeg avlyste pga frykt for å smitte andre og drepe andre med mitt nærvær. Jeg er ikke syk, eller i karantene, men likevel er jeg redd for det. Så tok vi en prat rundt det også hvor han beroliget meg. Jeg er nok på nippet til å utvikle en vrangforestilling (hans ord), fordi jeg føler at jeg er selve Pesten som går. At om jeg beveger meg utendørs så vil alle kunne se at jeg er omgitt av en mørk sky med smitte som vil drepe folk. At det er jeg som har bidratt til at situasjonen er som den er i verden. At om jeg blir borte, så vil verden bli fri. Anonymkode: 77f22...024 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453822-for-en-service/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle egentlig hatt time ved oppmøte i dag pga et sår, men jeg avlyste i dag morges. Nå ble jeg ble nettopp oppringt av vikar for fastlegen min som tok seg kjempegod tid til å prate med meg. Lurte på hvorfor jeg hadde avbestilt, og var så omsorgsfull og snill! Sa at jeg ikke måtte føle på å komme, for de ville gjerne hjelpe meg. Jeg avlyste pga frykt for å smitte andre og drepe andre med mitt nærvær. Jeg er ikke syk, eller i karantene, men likevel er jeg redd for det. Så tok vi en prat rundt det også hvor han beroliget meg. Jeg er nok på nippet til å utvikle en vrangforestilling (hans ord), fordi jeg føler at jeg er selve Pesten som går. At om jeg beveger meg utendørs så vil alle kunne se at jeg er omgitt av en mørk sky med smitte som vil drepe folk. At det er jeg som har bidratt til at situasjonen er som den er i verden. At om jeg blir borte, så vil verden bli fri. Anonymkode: 77f22...024 Høres ut som en dyktig og omsorgsfull lege:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453822-for-en-service/#findComment-3961544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.