Gå til innhold

Jeg har knekt koden til å slanke meg på zyprexa.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For ti måneder  siden veide jeg 142 kg. I dag veide jeg 128. Det var en nedgang i BMI på 3 poeng. Jeg kan ikke si jeg sulter. Jeg bare fråtser ikke. Potetgull har jeg kuttet ut som var den store synderen. Jeg har også kuttet kraftig ned på alkohol. Fra 3 desiliter vodka 2 ganger i uken, til kanskje 3 desiliter hver 14 de dag. Jeg merker att det har blitt lettere å gå i trapper, det har blitt lettere å gå tur.

Jeg tenkte bare skrive dette som en motvekt til alle som sier att det er umulig å slanke seg på Zyprexa. -det er fullt mulig. Nå har jeg ikke noe spesiell oksehunger, selv om det var litt tøft i begynnelsen. Jeg har vent meg til å spise mindre. Og vekten går stadig nedover.

Anonymkode: 60770...f97

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjenner til det. Husker da jeg veide rundt 350 kg og de måtte heise meg ut av senga med kran. Så ble jeg tvangsslanket og nå veier jeg 45 kg. Høyden er 185 cm. Jeg får høre nå at folk synes at jeg er blitt så kjekk og stram. Tidligere ble jeg kalt "Tjukkebollafeita", enda jeg er mann. Det såret. 

Anonymkode: 9b272...4a0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...