Gå til innhold

Bare et spørsmål.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det startet vel ikke i Kina?

Jeg har lest at det i starten ble knyttet til et matmarked i Kina der det ble solgt levende dyr (som er vanlig på slike marked).

Hvis de har forandret på denne antakelsen senere, har jeg ikke fått med meg det.

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Jeg har lest at det i starten ble knyttet til et matmarked i Kina der det ble solgt levende dyr (som er vanlig på slike marked).

Hvis de har forandret på denne antakelsen senere, har jeg ikke fått med meg det.

Ja det var det de sa i begynnelsen, så forandret de på den historien. Leste det en plass ihvertfall. 

Annonse

Worrisome Plenty

Det kom fra et skjelldyr som sikkert hadde spist en flaggermus. Dette smittet de som solgte dyr på ett kjøttmarked i Wuhan. Først bare de som jobbet der, og så familiene, så spredte smitten seg. Det ble raportert om en uvanlig lungebetennelse rundt nyttårsaften. Så spredte dett seg raskt.

Endret av Worrisome Plenty
stjernestøv
18 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Det kom fra et skjelldyr som sikkert hadde spist en flaggermus. Dette smittet de som solgte dyr på ett kjøttmarked i Wuhan. Først bare de som jobbet der, og så familiene, så spredte smitten seg. Det ble raportert om en uvanlig lungebetennelse rundt nyttårsaften. Så spredte dett seg raskt.

Ok. Skummelt da. 

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Illuminati.

Anonymkode: 06b07...7c3

12 minutter siden, Hodestups skrev:

Jeg er åpen for at det er menneskeskapt ja, det er virusforskere som har sagt at det ikke oppfører seg som et "naturlig virus", og de mener at det kan spores tilbake til USA.

Dette er alvorlig nok som det er, om man ikke skal spre ytterligere frykt ved å flåse om illuminati og spekulere i andre konspirasjonsteorier. 

Anonymkode: 6cdc5...eaf

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er alvorlig nok som det er, om man ikke skal spre ytterligere frykt ved å flåse om illuminati og spekulere i andre konspirasjonsteorier. 

Anonymkode: 6cdc5...eaf

Det som er å flåse, er å avblåse det og forsøke å latterliggjøre teoriene uten grunnlag for det.

Ingenting er bevist verken den ene eller den andre veien, og det er minst like teit å tro at det kom fra en flaggermus "ved tilfeldighet" som å tro at det ble menneskeskapt av folk som så sitt snitt på å tjene noen tusen milliarder kroner på f.eks. vaksiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...