Gå til innhold

Krise oppå krisen

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de fleste ville blitt dypt fortvilet hvis de fikk vite at det ikke er håp for en og samtidig visst at en har mistet det eneste en hadde å se frem til på fritiden. Jeg har ikke noe å leve for lenger. Og jeg har vært der før, gjennomgått den samme håpløshetsfølelsen. Ingen kan hjelpe meg. Livet mitt er over. Min far ødelag meg. 

Anonymkode: fc823...61f

Denne følelsen har du skrevet om i noen tusen innlegg opp gjennom tidene på dol. Det er vondt når følelsene stormer for deg, noen dager senere har du igjen pågangsmot og litt optimisme. Jeg vet ikke hva noen har sagt til deg siden du sier at du har fått vite at det ikke er håp for deg, men det er uansett ingen grunn å tillegge et annet menneske evnen til å forutsi din fremtid. 

Hvis du har lyst til å begynne med hobbyen din igjen, så må du bare gjøre det. Ingen kommer til å nekte deg adgang. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom meg gjennom jobben på et vis, men jeg fikk ikke gjort stort, kun det aller nødvendigste. Alt fokus var på å ikke grine - presse sammen alt jeg kunne i brystet og ansiktet for å holde maska. Jeg klarer ikke en sånn dag til på jobb, så jeg holder meg hjemme i morgen. Jeg har hele helga å gråte på, og forhåpentligvis er jkke trykket like stort på mandag. Men ja, jeg er sikker på at jeg vil bli syk av dette fordi det er alt for mye å ta innover seg og bearbeide - bla alle tankene om hvilken forferdelig person jeg er og at jeg har dummet meg totalt ut overfor andre som sikkert ser ned på meg osv. Jeg har virkelig tapt ansikt. Jeg kan ikke slippe noen inn på meg mer fordi det bare ødelegger for meg. Det er så ille at jeg vil flytte herfra. Jeg er bare en byrde for andre om jeg slipper noen inn på meg og må vekk herfra og fra alt jeg kan som minner meg om det vonde. 

Det hjelper ikke å flytte, man kan ikke rømme fra seg selv. 

Anonymkode: 4872e...e83

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du har mistet som du ikke kan drive med på fritiden? Du har skrevet om det så mange ganger uten at du trenger å skrive nøyaktig hva det er. Hvorfor kan du ikke drive med det?

Anonymkode: 8344c...603

Fordi ting har blitt ødelagt. Jeg vil ikke skrive mer om det. Ingen får komme inn på meg mer. Takk for at dere ville hjelpe på en grusom dag ❤️

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi ting har blitt ødelagt. Jeg vil ikke skrive mer om det. Ingen får komme inn på meg mer. Takk for at dere ville hjelpe på en grusom dag ❤️

Det kommer bedre tider ❤

Annonse

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satser på det ❤️ Går dessuten bedre nå. Så jeg drar på jobb i morgen. 

Veldig bra at du klarte å roe deg ned i løpet av dagen. Tror du hadde hatt godt av å gå deg en tur av og til.

AnonymBruker

Du må ikke tenke at alle andre sine meninger er riktige, og at du tar feil og dermed synke ned og tenke at du er mindre verd. Syns det var riktig av deg å vurdere om du burde jobbe der det er sjans for å bli smittet osv. Det er da bare rett og rimelig at du vurderer dette og tar det opp med din sjef. Så får du heller bare gjøre en ny vurdering. Hvis alle du jobber med er uenige så betyr ikke det at din vurdering nødvendigvis er feil. Hvis du synker så ned av at de er uenige burde du kanskje holde samtaler bare med din overordnede og lege. Syns du skal ta opp problematikken med din lege.

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig bra at du klarte å roe deg ned i løpet av dagen. Tror du hadde hatt godt av å gå deg en tur av og til.

Det var på jobb jeg var i krise. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle takle det. Jeg ville ikke dumme meg/bryte ut i gråt. Det var så nære. Men det er over nå, og jeg har fått opp øynene for mye idag som jeg har vært helt blind for. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...