AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg har borderline pf og. angstlidelse. I perioder på ca en uke kan jeg ha en bedre periode hvor jeg nesten blir litt gira og gjøremål blir enklere. Jeg prater da mye, er engasjert, selv om problemene jeg har kan surre i hodet. Ekstremt dårlig konsentrasjon, veldig stressa og har det veldig travelt. Blir sliten av meg selv. Så kommer en veldig dårlig periode hvor alle problemer jeg har plager meg veldig. Men jeg blir da overdrevet dårlig og veldig ubalanse. Personlig hygiene dårlig, orker ingenting, deprimert, gråter, i ubalanse, krangler. Veldig vondt inni meg og forvirret ang paranoide forestillinger ift andre (ikke psykose). Tankene i kaos og ikke sikker på noe. Da er jeg deprimert. Kan jeg ha bipolar lidelse? Humører varierer ikke så mye innen én dag, dette går mer i perioder over flere dager. Jeg har mange traumer i bagasjen. Anonymkode: 45f42...131 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/453894-kupton-bipolar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.