Gå til innhold

Og nå blir det for dyrt å reise utenlands?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 minutter siden, XbellaX skrev:

Dersom det er den største bekymringen så har man det ganske greit.

Jeg skulle til utlandet for ivf. Noe jeg gledet meg til. Nå blir det muligens ikke barn.  Har brukt mye penger på dette allerede. Alderen tilsier at dette blir nok for dyrt og ikke mulig pga korona-krisen. 

Anonymkode: eb108...49f

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle til utlandet for ivf. Noe jeg gledet meg til. Nå blir det muligens ikke barn.  Har brukt mye penger på dette allerede. Alderen tilsier at dette blir nok for dyrt og ikke mulig pga korona-krisen. 

Ja det skjønner jeg godt. Nå som veldig mange er permittert kan det være du kan låne en bil å kjøre ned selv, eller kanskje du har en god venn som kan bli med på turen? Det finnes overnattingsmuligheter som kan være langt billigere enn hotell, har du sjekket dette?

Endret av XbellaX
AnonymBruker
15 minutter siden, XbellaX skrev:

Ja det skjønner jeg godt. Nå som veldig mange er permittert kan det være du kan låne en bil å kjøre ned selv, eller kanskje du har en god venn som kan bli med på turen? Det finnes overnattingsmuligheter som kan være langt billigere enn hotell, har du sjekket dette?

Er bittert. Brukte mye tid og penger på det. Tok ultralyd og grundige sjekker i Norge men nå er alt det bortkastet men sånn kan skje. Er usikkert på hva som skjer nå. Tenker også på at hvis jeg ikke blir gravid naturlig så får det være.  Jeg er ikke så innstillt på å vente ett år med prøverørsbehandling med tanke på at jeg nærmer meg 44 år.  Jeg får finne andre positive ting å tenke på i situasjonen. Viktigste er at man ønsket noe og forsøkte selv om det ikke ble slik. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakket med en som også er i startfasen til ivf i Russland. Hun sa at klinikken hun har kontakt med lover å ta kontakt igjen med en gang det ser mulig ut å fortsette behandlingen. 

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er bittert. Brukte mye tid og penger på det. Tok ultralyd og grundige sjekker i Norge men nå er alt det bortkastet men sånn kan skje. Er usikkert på hva som skjer nå. Tenker også på at hvis jeg ikke blir gravid naturlig så får det være.  Jeg er ikke så innstillt på å vente ett år med prøverørsbehandling med tanke på at jeg nærmer meg 44 år.  Jeg får finne andre positive ting å tenke på i situasjonen. Viktigste er at man ønsket noe og forsøkte selv om det ikke ble slik. 

Om du skal utenlands for ivf tror jeg akkurat reisekostnaden blir en veldig liten del av det hele. Tror uansett ikke det blir mye dyrere enn det var før krisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...