Gå til innhold

Tråden livsstilsendring

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke at noen av dine svar i denne tråden har vært feil. Det var vært helt greie tilbakemeldinger. 
Det jeg ikke liker er forsøkene på å gi deg dårlig samvittighet. Heier på deg. 

Anonymkode: 6048a...cdf

Jeg gir Fastnick de tilbakemeldingene fordi jeg mener de er berettiget - ikke mer og ikke mindre. Mitt ønske er ikke å gi noen dårlig samvittighet. Da tror jeg du har misforstått.

Fortsetter under...

Gjest Fastnick
40 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Ja, men noen er litt mer sårbare på slike kommentarer enn andre. Litt mer tynnhudede. Jeg har en gang vært der selv og kunne en gang ha reagert på samme måte som TS gjør. Det er utrolig vondt å få en slik tilbakemelding som du her gir. Det ser imidlertid ut som om du ser det selv nå :)

Men mener du kommentarene om at jeg hadde en tanke om at tråden heller hadde passet på et annet forum? I så fall mener jeg at et voksent menneske bør takle det, diagnose eller ikke diagnose. 

Gjest Fastnick
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke at noen av dine svar i denne tråden har vært feil. Det var vært helt greie tilbakemeldinger. 
Det jeg ikke liker er forsøkene på å gi deg dårlig samvittighet. Heier på deg. 

Anonymkode: 6048a...cdf

Tusen takk! :)

Gjest Fastnick

Men av fare for å få tråden til å handle om meg (noe jeg ofte får høre fra en bestemt bruker), noe den gjør akkurat nå, så avslutter jeg fra min side. Hvis Eva Sofie svarer meg på spørsmålet som jeg nettopp stilte henne, kan det hende at jeg må svare på det igjen. Men får se. 

AnonymBruker
3 timer siden, Eva Sofie skrev:

Jeg ser ikke noen motsetninger mot å skrive her på DOL når du opplever motgang og det å miste et behandlingstilbud (noe som må være særlig krevende). Jeg ville tro det kunne være litt til hjelp for deg å skrive litt her og få litt støtte og oppmuntring - om det er noe du føler du kan skrive om. Det er selvsagt ikke alt man skal skrive om på et forum.

Og PS: Nå har Forumansvarlig sagt at det er OK at tråden ligger på Psykiatriforumet, så da gjorde du ikke noe galt i går likevel :)

Det var til kjempehjelp for meg å skrive her. Derfor er også familen min og jeg der vi er idag. Jeg har satt stor pris på det. Men jeg tør ikke ta flere sjanser. Jeg har ødelagt nok for meg selv nå. Derfor kan jeg ikke skrive mer her inne. 

Anonymkode: e0237...47e

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var til kjempehjelp for meg å skrive her. Derfor er også familen min og jeg der vi er idag. Jeg har satt stor pris på det. Men jeg tør ikke ta flere sjanser. Jeg har ødelagt nok for meg selv nå. Derfor kan jeg ikke skrive mer her inne. 

Det er som regel lurt med time out fra dol når du har det sånn. 

God helg:-)

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok

Anonymkode: c016d...0ea

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...