Gå til innhold

Ble hostet direkte på

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

I dag gjorde jeg en prank på butikken. Jeg tok med meg en sprayflaske med vann hjemmefra. Så gikk jeg i nærheten av folk bakfra og "nøys" høyt mens jeg samtidig sprutet vann på dem, i beste skjult-kamera-stil. Det ble ikke tatt særlig godt imot. Måtte bli igjen i butikken og vente på politiet. Da politiet kom mente de at det beste var å fremstille meg for lege. Så bar det til legevakt i politibil, men er hjemme igjen nå. 😂😂🤣🤣

Anonymkode: ec572...9e5

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag gjorde jeg en prank på butikken. Jeg tok med meg en sprayflaske med vann hjemmefra. Så gikk jeg i nærheten av folk bakfra og "nøys" høyt mens jeg samtidig sprutet vann på dem, i beste skjult-kamera-stil. Det ble ikke tatt særlig godt imot. Måtte bli igjen i butikken og vente på politiet. Da politiet kom mente de at det beste var å fremstille meg for lege. Så bar det til legevakt i politibil, men er hjemme igjen nå. 😂😂🤣🤣

Håper du spøker nå...

Anonymkode: 5c622...811

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var noen vitner til det som ble ganske sint. De sa ifra til vedkommende. 

Anonymkode: 52746...8ef

Her skjedde det i garderoben til svømmehallen. Ingen sa noe, jeg ble bare sjokkert og sa ingenting! Hun gikk forbi meg og hostet... 

AnonymBruker
13 minutter siden, Hodestups skrev:

Her skjedde det i garderoben til svømmehallen. Ingen sa noe, jeg ble bare sjokkert og sa ingenting! Hun gikk forbi meg og hostet... 

Jeg opplevde det på arbeid. Satt foran en kunde. Kunden hostet meg gjentatte ganger direkte i ansiktet. Det var vitner til det som spurte vedkommende hva som feilte personen. Personen skyldte på at vedkommende hadde en svakhet i luftveiene som ikke skyldtes virus.  Det kunne se ut til å være bevisst hosting rettet mot meg men mest sannsynlig så er det nok gjort fordi vedkommende ikke tenkte seg om. 

AnonymBruker
18 minutter siden, Hodestups skrev:

Ble du stresset av det du og ? Redd for smitte ? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flott. Jeg kom i en situasjon der en person hostet gjentatte ganger rett på meg med tung hoste. Vedkommende sa det skyldes andre ting enn virus. 

Da skyldtes det sikkert helt andre ting enn virus. Det er mange som hoster en del til vanlig, og noen av dem kan sikkert glemme at det for tiden vekker mye angst hos andre om man ikke har god hostehygiene. 

AnonymBruker
1 minutt siden, frosken skrev:

Da skyldtes det sikkert helt andre ting enn virus. Det er mange som hoster en del til vanlig, og noen av dem kan sikkert glemme at det for tiden vekker mye angst hos andre om man ikke har god hostehygiene. 

Det kan godt være at vedkommende ikke tenkte seg om. Vedkommende hostet anfallsvis mange ganger , og også etter at folk pratet til vedkommende om det men det kan være at det ikke var meningen. 

Annonse

AnonymBruker

Håper du spøker nå...

Anonymkode: 5c622...811

Nai. Det er humoren min. En annen gang for noen år siden gikk jeg inn på et sykehus i minglerommet hvor det vanligvis oppholder seg mange folk. Var kledd i hijab med niqab, hadde med meg en sekk som jeg plutselig slang bortover gulvet mens jeg ropte Allahu Akbar og beinet så avgårde. Det ble stor oppstandelse da jammen. 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nai. Det er humoren min. En annen gang for noen år siden gikk jeg inn på et sykehus i minglerommet hvor det vanligvis oppholder seg mange folk. Var kledd i hijab med niqab, hadde med meg en sekk som jeg plutselig slang bortover gulvet mens jeg ropte Allahu Akbar og beinet så avgårde. Det ble stor oppstandelse da jammen. 

Fint med god fantasi

Har du sett på "Sportsklubben"?

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde det på arbeid. Satt foran en kunde. Kunden hostet meg gjentatte ganger direkte i ansiktet. Det var vitner til det som spurte vedkommende hva som feilte personen. Personen skyldte på at vedkommende hadde en svakhet i luftveiene som ikke skyldtes virus.  Det kunne se ut til å være bevisst hosting rettet mot meg men mest sannsynlig så er det nok gjort fordi vedkommende ikke tenkte seg om. 

Herlighet, folk bør da ha lært å holde seg for munnen med albuekroken i alle fall

AnonymBruker
6 timer siden, Hodestups skrev:

Herlighet, folk bør da ha lært å holde seg for munnen med albuekroken i alle fall

Enig. Helt sykt. Noen pratet til vedkommende men vedkommende fortsatte å hoste anfallsvis. 

Jeg er bekymret, men håper på at det gikk bra. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...