Gå til innhold

Redd for å smitte behandler, hvordan blir jeg kvitt de tankene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er redd for å smitte behandler og de andre som jobber der. Jeg er ikke syk og har ikke symptomer, men siden man kan være smittebærer uten å vite det selv fordi man ikke trenger å ha symptomer, så kan jeg jo ikke vite om jeg er smittet eller ikke. Redd jeg ikke tør å gå i behandling før om lang, lang tid når viruset er "bekjempet" på noe vis. Hvordan kan jeg tenke annerledes?

Anonymkode: 132bf...93f

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det bør du få la bli opp til behandler å avgjøre. Ingen med så sterk angst kan ta en rasjonell avgjørelse på det. 

Anonymkode: 76fe2...166

Opp til behandler å avgjøre hva da mente du nå? Jeg har ikke "sterk angst", jeg vet at det er irasjonelle tanker, men jeg klarer ikke å ikke tenke sånn.

AnonymBruker
Akkurat nå, Bambionice skrev:

Du skal tenke at dette er behandlers ansvar, og ikke ditt. 

Hvordan da? Behandleren kan jo ikke ha ansvaret hvis jeg ender med å smitte vedkommende? Og avgjørelsen om å komme eller ikke komme er det jeg som må ta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...