Gå til innhold

Kan jeg gå til bokhandleren og kjøpe noe nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er ikke i karantene og ikke syk, liker å drive på med en hobby og sitter med dette hele dagen. Nå er jeg snart tom for det jeg trenger og lurer på om det er forventet at man dropper å gå ut for å kjøpe ting som ikke er nødvendige? Hvis det er noen her som jobber i en bokhandel, ønsker dere at det ikke kommer kunder? Tenker på at det er jo mange som må stenge ned nå, men at det kommer en person og kjøper noe redder ingen. Så er redd for å gjøre noe galt eller noe som er blitt en uskreven regel nå.

Anonymkode: c3bcb...a77

Fortsetter under...

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke i karantene og ikke syk, liker å drive på med en hobby og sitter med dette hele dagen. Nå er jeg snart tom for det jeg trenger og lurer på om det er forventet at man dropper å gå ut for å kjøpe ting som ikke er nødvendige? Hvis det er noen her som jobber i en bokhandel, ønsker dere at det ikke kommer kunder? Tenker på at det er jo mange som må stenge ned nå, men at det kommer en person og kjøper noe redder ingen. Så er redd for å gjøre noe galt eller noe som er blitt en uskreven regel nå.

mange bokhandler og andre butikker har stengt, kan du ikke kjøpe det på nett heller?

Anonymkode: 7f1ac...f08

Gjest Bambionice
7 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Synes ikke du skal de hvis du sitter i karantene. Kan du ikke få noen til å gjøre det for deg, eller bestille det hjem fra nett? man sitter i karantene av en grunn.

Ts sitter ikke i karantene :) Jeg hadde frarådet det om Ts ville shoppe liksom, men det er snakk om nyttige ting som også kan komme godt med om hun skulle bli satt i karantene. Det er bare veldig viktig å passe på håndhygiene og avstand osv. 

Endret av Bambionice

Annonse

Worrisome Plenty
1 minutt siden, Bambionice skrev:

Ts sitter ikke i karantene :) Jeg hadde frarådet det om Ts ville shoppe liksom, men det er snakk om nyttige ting som også kan komme godt med om hun skulle bli satt i karantene. Det er bare veldig viktig å passe på håndhygiene og avstand. 

Oops, leste feil. Beklager.

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg snart tom for det jeg trenger og lurer på om det er forventet at man dropper å gå ut for å kjøpe ting som ikke er nødvendige?

Ingen butikker som holder åpent, ønsker at det ikke kommer kunder, så lenge de er friske / ikke i karantene, overholder reglene for hygiene og avstand og betaler med kort. 

AnonymBruker
3 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Du burde bestille det du ønsker på nett sånn at du ikke utsetter deg selv og andre for smitte.

Men da må jeg jo hente pakken på posten der jeg må ha kontakt med mennesker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...