Gå til innhold

Medisiner for å få sove

Anbefalte innlegg

Gjest Fastnick

Og så lurer jeg på en annen ting. Jeg har som sagt hatt dårlig med søvn i en lengre periode. Jeg ringte på nytt til psykiater i dag og fikk øke fra 25 mg til 50 mg Q på kvelden ved siden av de jeg allerede har som depotmedisin. 

Men det er altfor lite. Så nå vurderer jeg å be om å få ansvaret for medisinene selv igjen. Da skal jeg jammen meg slå meg selv så ut med dem at jeg sover fram til høsten. Det beste hadde vært å vite kunsten å legge seg selv i koma. Det hadde vært noe!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453992-medisiner-for-%C3%A5-f%C3%A5-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
12 minutter siden, Fastnick skrev:

Og så lurer jeg på en annen ting. Jeg har som sagt hatt dårlig med søvn i en lengre periode. Jeg ringte på nytt til psykiater i dag og fikk øke fra 25 mg til 50 mg Q på kvelden ved siden av de jeg allerede har som depotmedisin. 

Men det er altfor lite. Så nå vurderer jeg å be om å få ansvaret for medisinene selv igjen. Da skal jeg jammen meg slå meg selv så ut med dem at jeg sover fram til høsten. Det beste hadde vært å vite kunsten å legge seg selv i koma. Det hadde vært noe!

Er jo litt lite med 50 mg Q. 

stjernestøv
Akkurat nå, Fastnick skrev:

Jeg vet. Dette må være inkompetanse på høyt nivå, og det gjør meg piss-sur! Da er det bedre å medisinere seg selv. 

Jeg medisinerer meg selv, begynte med 25 mg seroquel og er nå oppe i 200 mg + truxal. 

Gjest Fastnick
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg medisinerer meg selv, begynte med 25 mg seroquel og er nå oppe i 200 mg + truxal. 

Og det har du fått grønt lys av legen til å gjøre? I så fall kan det ikke være farlig om jeg heller gjør det. 

Det som irriterer meg mest er at jeg ikke bare har hatt én psykiater å forholde meg til. Det virker som om de av en eller annen grunn rullerer mellom de ulike postene. Hun jeg har nå slutter til påske, så forhåpentligvis får jeg en ny og flinkere etter påske. 

stjernestøv
1 minutt siden, Fastnick skrev:

Og det har du fått grønt lys av legen til å gjøre? I så fall kan det ikke være farlig om jeg heller gjør det. 

Det som irriterer meg mest er at jeg ikke bare har hatt én psykiater å forholde meg til. Det virker som om de av en eller annen grunn rullerer mellom de ulike postene. Hun jeg har nå slutter til påske, så forhåpentligvis får jeg en ny og flinkere etter påske. 

Ja ingen har hatt noe i mot at jeg har økt,det er helt greit. Har økt truxal selv også, står to på pakken men jeg tar fem. 

Bale når det er flere psykiatere å forholde seg til, var sånn her og en stund og bare svenske. Håper du får en å forholde deg til over påske da, tillit og betyr en del. Jeg har tillit til psykiateren jeg har nå. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...