GÃ¥ til innhold

Botox og ettervekst😅

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager det overfladiske innlegget mitt her nå. Men er det andre som lurer på hvor mange avsløringer vil nå vil få fremover? Både mht hårfarger OG det som jeg har skjønt har tatt helt av blant folk siste årene; Botox og fillers i rynker! 

Jeg har prøvd det en gang, men har et avslappet forhold til det. Er enda ung. Men har nå siste året blitt mer bevisst på det. Ser hvem som tar jevnlig både mye og lite og har ofte lurt på hvordan de ser ut når effekten forsvinner (sånn typisk etter 2-3 mnd).

Nå i disse corona tider vil jo alle ‘som holder seg godt få ‘grått hår og rynker😳😅 Tipper det er mange som vil slite med dette luksusdillemmaet oppi alt. Trøsten er vel at det blir lettere å holde seg hjemme🤣

Anonymkode: 0a128...461

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feil forum, kanskje?

Anonymkode: 0a484...74f

AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja. Jeg er er visst litt amatør. Er som regel inne på ‘siste innlegg. Trykket ‘nytt innlegg og vipps her var jeg. Ikke kan jeg slette det heller. Men finnes sikker verre forum bommerter enn dette;)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke bare botox og fillers.. Mange av de unge tar jo også å tatoverer øyenbryna og har vippeextensions. Skal bli spennende å se hvordan folk ser ut ja😂

Anonymkode: fa982...dc6

AnonymBruker
Skrevet

Fint å få avslørt  alle de falske blondinene. Irriterende med alle de falske bimboene som stiller ekte blonde mennesker i et dårlig lys.  Ja du kjenner typen langt farget eller bleket lyst hår. Altfor solarium brun hud. Lepper som en kyssefisk. Og pupper som et par airbags. Og lav Iq ,eller enda verre hun later som hun er dum ,for det er så søtt.

Jeg ønsker at det skal bli like usmakelig å farge håret blondt som å male seg blackface. 

Hilsen ekte normal blond, som er lei av bimboene. 

Anonymkode: 1d21a...37d

AnonymBruker
Skrevet