GÃ¥ til innhold

Botox og ettervekst😅

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager det overfladiske innlegget mitt her nå. Men er det andre som lurer på hvor mange avsløringer vil nå vil få fremover? Både mht hårfarger OG det som jeg har skjønt har tatt helt av blant folk siste årene; Botox og fillers i rynker! 

Jeg har prøvd det en gang, men har et avslappet forhold til det. Er enda ung. Men har nå siste året blitt mer bevisst på det. Ser hvem som tar jevnlig både mye og lite og har ofte lurt på hvordan de ser ut når effekten forsvinner (sånn typisk etter 2-3 mnd).

Nå i disse corona tider vil jo alle ‘som holder seg godt få ‘grått hår og rynker😳😅 Tipper det er mange som vil slite med dette luksusdillemmaet oppi alt. Trøsten er vel at det blir lettere å holde seg hjemme🤣

Anonymkode: 0a128...461

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feil forum, kanskje?

Anonymkode: 0a484...74f

AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja. Jeg er er visst litt amatør. Er som regel inne på ‘siste innlegg. Trykket ‘nytt innlegg og vipps her var jeg. Ikke kan jeg slette det heller. Men finnes sikker verre forum bommerter enn dette;)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke bare botox og fillers.. Mange av de unge tar jo også å tatoverer øyenbryna og har vippeextensions. Skal bli spennende å se hvordan folk ser ut ja😂

Anonymkode: fa982...dc6

AnonymBruker
Skrevet

Fint å få avslørt  alle de falske blondinene. Irriterende med alle de falske bimboene som stiller ekte blonde mennesker i et dårlig lys.  Ja du kjenner typen langt farget eller bleket lyst hår. Altfor solarium brun hud. Lepper som en kyssefisk. Og pupper som et par airbags. Og lav Iq ,eller enda verre hun later som hun er dum ,for det er så søtt.

Jeg ønsker at det skal bli like usmakelig å farge håret blondt som å male seg blackface. 

Hilsen ekte normal blond, som er lei av bimboene. 

Anonymkode: 1d21a...37d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem det med hårfargen. Man trenger ikke å dra til frisør for å farge eller bleke håret. En tur i en dagligvarebutikk er nok. Hvis ikke folk hamstrer hårfarge/hårbleking som de gjør med doruller, da.. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fint å få avslørt  alle de falske blondinene. Irriterende med alle de falske bimboene som stiller ekte blonde mennesker i et dårlig lys.  Ja du kjenner typen langt farget eller bleket lyst hår. Altfor solarium brun hud. Lepper som en kyssefisk. Og pupper som et par airbags. Og lav Iq ,eller enda verre hun later som hun er dum ,for det er så søtt.

Jeg ønsker at det skal bli like usmakelig å farge håret blondt som å male seg blackface. 

Jeg er lei av de som tatoverer bryna og har vippeextensions.

Hilsen en med naturlig vakre og mørke øyenbryn og vipper, som er lei av de som faker seg til skjønnheten.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lei av de som tatoverer bryna og har vippeextensions.

Hilsen en med naturlig vakre og mørke øyenbryn og vipper, som er lei av de som faker seg til skjønnheten.

OMG

Anonymkode: 21e31...08c

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det er så mange av de plantinablondblekede lenger, den trenden ser da ut til å være på retur? Nå om dagen er det en halvmeter falske vipper og påtegnede store (ikke sånne syltynne) øyenbryn som er tingen? Ingen av delene er pent da forsåvidt.

Akkurat nå er det en fordel å ha naturlig grånende hår og ikke bruke sminke. :D 

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe problem det med hårfargen. Man trenger ikke å dra til frisør for å farge eller bleke håret. En tur i en dagligvarebutikk er nok. Hvis ikke folk hamstrer hårfarge/hårbleking som de gjør med doruller, da.. 

Det er det de gjør. Kom til å tenke på dette i dag og yup, hyllene for hårfarger her var tomme..😶

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...