GĂ„ til innhold

Botox og ettervekst😅

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Beklager det overfladiske innlegget mitt her nÄ. Men er det andre som lurer pÄ hvor mange avslÞringer vil nÄ vil fÄ fremover? BÄde mht hÄrfarger OG det som jeg har skjÞnt har tatt helt av blant folk siste Ärene; Botox og fillers i rynker! 

Jeg har prÞvd det en gang, men har et avslappet forhold til det. Er enda ung. Men har nÄ siste Äret blitt mer bevisst pÄ det. Ser hvem som tar jevnlig bÄde mye og lite og har ofte lurt pÄ hvordan de ser ut nÄr effekten forsvinner (sÄnn typisk etter 2-3 mnd).

NĂ„ i disse corona tider vil jo alle ‘som holder seg godt fĂ„ ‘grĂ„tt hĂ„r og rynker😳😅 Tipper det er mange som vil slite med dette luksusdillemmaet oppi alt. TrĂžsten er vel at det blir lettere Ă„ holde seg hjemmeđŸ€Ł

Anonymkode: 0a128...461

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454040-botox-og-ettervekst%F0%9F%98%85/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Haha, ja. Jeg er er visst litt amatĂžr. Er som regel inne pĂ„ ‘siste innlegg. Trykket ‘nytt innlegg og vipps her var jeg. Ikke kan jeg slette det heller. Men finnes sikker verre forum bommerter enn dette;)

AnonymBruker

Fint Ä fÄ avslÞrt  alle de falske blondinene. Irriterende med alle de falske bimboene som stiller ekte blonde mennesker i et dÄrlig lys.  Ja du kjenner typen langt farget eller bleket lyst hÄr. Altfor solarium brun hud. Lepper som en kyssefisk. Og pupper som et par airbags. Og lav Iq ,eller enda verre hun later som hun er dum ,for det er sÄ sÞtt.

Jeg Þnsker at det skal bli like usmakelig Ä farge hÄret blondt som Ä male seg blackface. 

Hilsen ekte normal blond, som er lei av bimboene. 

Anonymkode: 1d21a...37d

AnonymBruker

Ikke noe problem det med hÄrfargen. Man trenger ikke Ä dra til frisÞr for Ä farge eller bleke hÄret. En tur i en dagligvarebutikk er nok. Hvis ikke folk hamstrer hÄrfarge/hÄrbleking som de gjÞr med doruller, da.. 

Anonymkode: 0a484...74f

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nÄ, AnonymBruker skrev:

Fint Ä fÄ avslÞrt  alle de falske blondinene. Irriterende med alle de falske bimboene som stiller ekte blonde mennesker i et dÄrlig lys.  Ja du kjenner typen langt farget eller bleket lyst hÄr. Altfor solarium brun hud. Lepper som en kyssefisk. Og pupper som et par airbags. Og lav Iq ,eller enda verre hun later som hun er dum ,for det er sÄ sÞtt.

Jeg Þnsker at det skal bli like usmakelig Ä farge hÄret blondt som Ä male seg blackface. 

Jeg er lei av de som tatoverer bryna og har vippeextensions.

Hilsen en med naturlig vakre og mĂžrke Ăžyenbryn og vipper, som er lei av de som faker seg til skjĂžnnheten.

Anonymkode: fa982...dc6

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lei av de som tatoverer bryna og har vippeextensions.

Hilsen en med naturlig vakre og mĂžrke Ăžyenbryn og vipper, som er lei av de som faker seg til skjĂžnnheten.

Anonymkode: fa982...dc6

OMG

Anonymkode: 21e31...08c

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det er sÄ mange av de plantinablondblekede lenger, den trenden ser da ut til Ä vÊre pÄ retur? NÄ om dagen er det en halvmeter falske vipper og pÄtegnede store (ikke sÄnne syltynne) Þyenbryn som er tingen? Ingen av delene er pent da forsÄvidt.

Akkurat nÄ er det en fordel Ä ha naturlig grÄnende hÄr og ikke bruke sminke. :D 

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe problem det med hÄrfargen. Man trenger ikke Ä dra til frisÞr for Ä farge eller bleke hÄret. En tur i en dagligvarebutikk er nok. Hvis ikke folk hamstrer hÄrfarge/hÄrbleking som de gjÞr med doruller, da.. 

Anonymkode: 0a484...74f

Det er det de gjĂžr. Kom til Ă„ tenke pĂ„ dette i dag og yup, hyllene for hĂ„rfarger her var tomme..đŸ˜¶

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...